کردستان

نماینده ولی فقیه خطاب به استاندار جدید:فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت بشمارید

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید کردستان که با حضور وزیر کشور در سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: کردستان سرزمبن روح‌افزا و عطرآگین به خون شهدا و مردمی کم توقع و روحانیونی ساده‌زیست است.

وی افزود: کردستان امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی، همراهی برای پیشرفت دارد لذا سعی کنید مثبت‌گرا باشید و آینده کردستان را با همکاری با استاندار جدید که فردی جوان، تازه‌نفس و از فرزندان کردستان است بانشاط و توسعه دهید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: اگر همکاری نکنیم و طالب شکست باشیم مردم از آن سودی نمی‌برند.

وی افزود: انتخاب فردی جدید یک امتحان بود گرچه در این مدت به اندازه ۱۴ سال تجربه کسب کردم لذا لازم است به رفتارهای خود تامل کنیم و از بازخورد آن درس بگیریم.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به استاندار جدید گفت: مطمئن باشید که دعاگو و در کنار شما خواهم بود لذا شما فرصت را برای خدمت به کردستان غنیمت بشمارید و از لحظات آن در راستای کمک به مردم استفاده کنید.

وی همچنین تاکید کرد: نگاه رو به جلو داشته باشید و از گذشته نگویید همیشه قدردان زحمات گذشتگان باشید و این عادت بد را که از گذشتگان بدگویی می‌کنند کنار بگذاریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: باید از قبیله‌گرایی پرهیز کرد و این واژه‌ای است که رهبر معظم انقلاب بیان کرده‌اند و منتقد را به چشم مخالف نبینید.

وی در پایان سخنانش همچنین استاندار جدید را مورد خطاب قرار داد و افزود: اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید و به فکر حل گرفتاری‌های مردم کردستان باشید و بنده آماده مشورت و همکاری با شما هستم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا