کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان: در عزل و نصب مدیران دخالت نمی‌کنم/در برابر مسائل استان ساکت نمی‌نشینم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی دوشنبه‌شب در دیدار اعضای شورای مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان با روایتی از حضرت علی(ع)، اظهار داشت: حضرت می‌فرمایند، هر کس بتواند چهار صفت را از خود دور کند سزاوار است به او بدی و ناخوشی نرسد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، پرهیز از شتاب‌زدگی، پرهیز از لج‌بازی و ستیزه‌جویی، پرهیز از خودپسندی و تنبلی و سستی را چهار صفتی بیان کرد که حضرت امیرالمومنین بر پرهیز از آنها تاکید کرده‌اند.

وی گفت: نمی‌توان تمامی دولت‌ها در کشور را به خیانت متهم کرد اما اشتباهاتی را مرتکب شده‌اند.

وی عمل و کارکردهای شورای ائتلاف را از روی اخلاص و وظیفه دانست و گفت: شماها برای کمک به نظام به وظیفه عمل کرده‌اید و این از سر دلسوزی و انقلابی‌گری شماهاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: تا قبل از انتخاب استاندار جدید، ۶۰ کاندیدای استانداری که رزومهخود را به وزارت کشور داده بودند با بنده تماس می‌گرفتند اما در پروسه انتخاب استاندار دخالتی نداشتم و عقیده دارم که باید خود دولت استاندار را انتخاب می‌کرد.

وی افزود: من به کردستان تعلق خاطر دارم به طور مثال وقتی مسابقات  والیبال را نگاه می‌کنم از پیروزی‌های تیم کردستان خوشحال می‌شوم.

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: ایده بنده تغییر نمی‌کند و در عزل و نصب مدیران دخالت نخواهم کرد، اما برای مشورت آمادگی داریم و اگر مشکلی ببینم تذکر می‌دهم و ساکت نمی‌نشینم.

وی خطاب به نیروهای انقلابی استان گفت: اگر در دولت آقای رئیسی سراغ شما نیامدند یا به شما کم لطفی شده، یا توانایی را در شما ندیده‌اند و یا اینکه افرادی غرض‌ورزی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مثبت‌گرایی و کمک به دولت را توصیه کرد و گفت: در دولت اول آقای روحانی همیشه از دولت قبل خود انتقاد داشتند که آواربرداری می‌کنند اما در دولت آقای رئیسی چنین موضوعی بیان نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در دولت قبل اعلام کردند ژنرال‌هایی هستند که گروهبان‌های دولت پیشین را بیرون انداختند و مشکلاتی ایجاد کردند اما بنده خواهان موفقیت بودم چرا که دولت جمهوری اسلامی است و مردم از موفقیت دولت‌ها منتفع می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش پایانی سخنانش به مشکل آب سنندج و بانه اشاره و تاکید کرد: میزگردهایی با حضور کارشناسان و مسوولین در صداوسیما برگزار شود و موصوع را برای مردم تشریح کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا