خوزستان

نکونام: برای موفقیت فولاد باید همه، هم‌قسم شویم

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، جواد نکونام ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: چون امروز اولین کنفرانس من است از هواداران عزیز می‌خواهم که برای حمایت از تیم و نتیجه گرفتن تیم همه با هم، هم قسم و متحد شویم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و مثل گذشته کنار هم و با هم باشیم چون دو فصل پیاپی توانستیم ثمره این با هم بودن را بگیریم. امیدوارم امسال هم شرمنده مردم خوب خوزستان و اهواز و هواداران خوب فولاد نشویم و بتوانیم باعث سربلندی آنها شویم.

وی افزود: نکته ای که خیلی مهم است و یکی از مشکلات اصلی ماست این است که مصدومانی که از قبل داشتیم شرایط ایده آلی ندارند و مقداری کوتاهی هم در مورد بازیکنان صورت گرفته و کادر پزشکی ما باید بهتر عمل می‌کردند، مصدوم های ما هنوز شرایط ایده آل برای مسابقه ندارند که بخواهیم فردا از آن‌ها استفاده کنیم. قطعا یک یا دو هفته زمان می‌برد تا ما این بازیکنان را به طور کامل داشته باشیم. 

او افزود: شرایط تیم در کل خوب است و متاسفانه تنها ایراد کارمان و شرایطی که داریم این است که بازیکنانی که مصدوم بودند شرایط ایده آلی ندارند و دو سه بازیکن مصدوم هم داریم که از تیم کنار هستند. با آمدن من هنوز شرایطی ایده آل نشده و این مصدوم‌ها فردا جایشان خالی است و بازیکنانی که هستند قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت تا بتوانیم فردا به موفقیت برسیم.

سرمربی فولاد درباره تیم میهمان گفت: اول به دوست خودم رضا عنایتی تبریک می‌گویم بابت داشتن چنین تیم خوبی. می‌دانم کار در لیگ یک و تیم بالا آوردن خیلی است مخصوصا اینکه سال گذشته خودش تنها بود و ما با هم در ارتباط بودیم. کار سخت و بزرگی را انجام داد و به او و مجموعه هوادار تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی های این تیم را که نگاه می‌کنیم می‌بینیم تیم با کیفیتی هستند؛ مخصوصا بازی با سپاهان. وقتی نگاه می‌کنیم می‌بینیم با کیفیت هستند و موقعیتی به تیم حریف نداده‌اند. با پنج دفاع واقعا خوب دفاع می‌کنند و تیمی هستند که سعی می‌کنند از تک موقعیت ها و ضد حمله ها استفاده کنند. شرایط دفاعی تیمشان فوق العاده سخت گیر هستند و خوب کار می‌کنند و در ضد حمله هم خطرناک هستند. بازی هایشان را آنالیز کردیم و شناخت کافی از تیمشان داریم و امیدوارم فردا بازیکنان بهترین عملکردشان را داشته باشند و بتوانیم به موفقیت برسیم.

انتهای پیام 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا