Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
نکونام: می‌خواهیم به تفاضل گل مثبت برسیم - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

نکونام: می‌خواهیم به تفاضل گل مثبت برسیم

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: می‌دانیم مثل تمام مسابقات لیگ‌مان فردا بازی سختی داریم، تیم‌ها سخت گل می‌خورند و سخت کار می‌کنند و این شرایط را برای پیروزی سخت می‌کند.

وی افزود: تیم صنعت نفت را آنالیز کرده‌ایم و امیدوارم فردا بازیکنانم با تمرکز بالا و عملکرد خوب، یک بازی جان‌دار انجام داده و بتوانیم به موفقیت برسیم. فکر می کنم دیدار فردا کلید موفقیت ماست. تاکنون نتوانسته‌ایم تفاضل گل‌مان را مثبت کنیم و امیدوار هستیم فردا این اتفاق بیفتد، بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و سه امتیاز را کسب کنیم تا به شرایط مورد نظر برسیم. نفت آبادان تیم خوبی است و با برنامه بازی می‌کند و بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد.  بازیکنانی که فوتبال بلد هستند و از لحاظ تکنیک فردی و تاکتیکی تیم خوب و قابل احترامی هستند. می‌دانیم بازی سختی داریم اما آماده هستیم یک بازی خوب و با تمرکز بالا انجام دهیم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وحید حیدریه به تیم اضافه شده و اگر نیاز باشد فردا از وی استفاده می‌کنیم. کولیبالی هم با تیم در حال تمرین است و امیدوارم بتوانیم از او استفاده کنیم. به این دو بازیکن علی‌رغم اینکه در بازی قبل می‌توانستیم استفاده کنیم اما استراحت دادیم زیرا با توجه به وضعیت زمین بازی برابر شهرداری، نمی‌خواستیم ریسک کنیم.

نکونام در پاسخ به پرسشی درباره کسر امتیاز از گل‌گهر سیرجان،عنوان کرد: ما بازی رو در روی‌مان را انجام دادیم و سه امتیاز را کسب کرده‌ایم. مسئله دیگر موضوعی نیست که به تیم من مربوط به شود. فدراسیون و لیگ نیز قانون دارند و اگر هر کسی هر خلافی انجام داده باشد تنبیه می‌شود و اگر مرتکب خلافی نشده باشند که مشکلی پیش نخواهد آمد. به هر حال این موضوع به ما مربوط نمی‌شود و به آن ورود نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: برای نیم‌فصل حداقل با ۸ بازیکن تاکنون صحبت کرده‌ایم اما می‌دانید شرایط نیم‌فصل به صورتی است که باتوجه به این که بازیکنان قرارداد دارند سخت است که با آن‌ها قرارداد ببندیم. البته اینکه از الان با آنها مذاکره داشته‌ایم کار غیر قانونی نیست زیرا شش ماه قبل از اینکه قرارداد بازیکن با تیمش به اتمام برسد می‌توانیم با او مذاکره کنیم. باید ببینیم نهایتاً چه اتفاقی می‌افتد.

وی افزود: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین نفرات را که شرایط ایده‌آلی دارند جذب کنیم. بازیکن آسیایی هم زیر نظر داریم و در حال مذاکره با باشگاه او در هستیم و امیدوارم در چند روز آینده به توافق برسیم. بازیکن خوبی است و آن را به صورت کامل می‌شناسم. زمانی که که بازی می کردم و یا زمانی‌که مربی تیم ملی بودم،  بازی او را دیده ام. این بازیکن از شرایط فعلی در تیمش رضایت ندارد و امیدواریم که بتوانیم در پایان به توافق نهایی برسیم.

انتهای پیام 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا