زنجان

نگاهی که جان دو نفر را گرفت!/درگیری دو خانواده با آلات کشاورزی

جعفر رحمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران در خصوص قتلی که دیروز در زنجان اتفاق افتاده اظهار کرد: حوالی ظهر دیروز در یکی از از باغات اطراف شهر و در ضلع جنوبی عوارضی زنجان به تبریز دو خانواده که مشغول به کار بودند، باهم درگیر می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی زنجان با اشاره به اینکه پسران این دو خانواده که قبلا سابقه درگیری که ناشی از یک تضاد فکری، پس افتادگی فکری یا فقر فکری بوده است، تصریح کرد: در این درگیری که هر دو خانواده همدیگر را با استفاده ادوات کشاورزی و چاقو مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، که نهایتا یک پدر و پسر فوت کرده و دو برادر از فوتی‌ها آسیب دیده و مجروح می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در این درگیری از اسلحه غیرمجاز شکاری نیز توسط قاتلین استفاده شده است، اضافه کرد: افراد در این نزاع با چاقو، چماق، ادوات کشاورزی، چاقو و اسلحه شکاری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که البته اسلحه شکاری عامل و سبب‌ساز قتل نبوده است و چاقو، بیل و ادوات کشاورزی عامل اصلی قتل است.
رحمتی قاتلین این درگیری را یک پدر و پسر عنوان کرد و گفت: پدر ضارب توسط نیروهای انتظامی در محل دستگیر و در بازداشت موقت و در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و پسر ضارب فراری است.
رئیس پلیس آگاهی زنجان ادامه داد: پدر و پسر ضارب از یک خانواده و پدر و پسر مقتول از یک خانواده هستند که همسایه باغ همدیگر بوده‌اند و علت درگیری برمی‌گردد به اختلافی بین پسر ضارب و یکی از پسران مجروح که در بیمارستان بستری است و در سال گذشته افتاده که به اصطلاح زنجانی‌ها بد نگاه کرده و همین بد نگاه کردن عامل درگیری و نزاع و در نهایت منجر به قتل دو نفر شده، که یکی از ضاربان دستگیر و دیگری متواری است. 
وی سن قاتلین را تقریبا ۶۰ و ۲۷ ساله و سن مقتولین را ۷۰ و ۲۰ ساله اعلام کرد و افزود: زن و بچه‌های هر دو خانواده نیز که در باغ حضور داشتند باهم درگیر شده‌اند.
انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-11-05 02:05:43

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا