کردستان

نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان امنیت عمومی مماشات نخواهد کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سقز، عبدالله فاتحی ظهر امروز در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت در سقز اظهار داشت: ارتقای دانش انتظامی مردم در ارتباط با صیانت از مال باید به جد پیگیری شود.

وی اضافه کرد: نصب دوربین‌های مداربسته در مکان‌های عمومی و شخصی و بازار نوعی سرمایه‌گذاری برای کاهش و جلوگیری از وقوع جرم است چرا که بیشتر سرقت‌ها در کردستان مربوط به اماکن، مزارع و خانه باغ‌ها و از نوع سرقت‌های خُرد است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت با متخلفان و برهم‌زنندگان امنیت عمومی مماشات نخواهد کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از تلاش مجموعه انتظامی سقز در راستای کشف ۸۴ دستگاه خودرو و نیز دیگر اموال به سرقت رفته مردم تقدیر کرد.

سرقت سازمان‌یافته در سقز وجود ندارد

فرماندار سقز هم در این نشست با بیان اینکه در شهرستان سقز سرقت سازمان یافته وجود ندارد، تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش کشف سرقت‌ها را ستود.

کامیل کریمیان در قرارگاه مبارزه با سرقت، خواستار تلاش نیروی انتظامی و مجموعه دستگاه ها برای آموزش به مردم و آگاهی بخشی عموم، جهت کاهش سرقت شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز عنوان کرد: خود مراقبتی و صیانت از اموال، یک اصل پذیرفته شده است و ضروری است، همگان به آن عمل کنند و از بازاریان خواست تا نسبت به نصب تجهیزات در اماکن شغلی جهت پیشگیری از سرقت تلاش کنند.

کریمیان خطاب به شهردار سقز هم بر ضرورت نصب سامانه‌های هوشمند نظارتی و پایش تصویری در سطح شهر و نقاط کور تاکید کرد.

جانشین فرمانده انتظامی سقز هم از رسانه‌ها خواست تا اقدام های آگاه‌سازانه برای پیشگیری از سرقت را بیشتر منتشر کنند و در این راستا، شهروندان و نیروی انتظامی را یاری دهند.

علی ولی‌زاده از افزایش ۶۵ درصدی کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی جان بر کف انتظامی در طول شبانه روز در جهت حفظ اموال مردم و نیز ایجاد امنیت تلاش می کنند و در این راه هم شهدای زیادی تقدیم کرده‌اند.

شهردار سقز هم با اشاره به اهمیت پایش پایانه بزرگ مسافربری سقز عنوان کرد: سامانه های هوشمند نظارتی در این مکان پر رفت و آمد نصب خواهد شد.

ارسطو گویلی ادامه داد: شهرداری سقز هم تلاش خواهد کرد تا جای امکان در راستای ایجاد امنیت برای مردم با نیروی انتظامی و دیگر دستگاه ها همکاری کند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان نیز با بیان اینکه تمام دستگاه های اجرایی و مردم باید در تولید امنیت مشارکت داشته باشند، سرقت را باعث ایجاد ناامنی برای شهروندان توصیف کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا