اخبار روز

هراس صهیونیست‌ها از عملیات مقاومت فلسطین/ قدس اشغالی به پادگان نظامی تبدیل شد

هراس صهیونیست‌ها از عملیات مقاومت فلسطین/ قدس اشغالی به پادگان نظامی تبدیل شد

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه عبری خبرگزاری برگزیده های ایران، رادیو عبری زبان رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، نهادهای امنیتی اسرائیلی ده‌ها مورد هشدار در رابطه با احتمال انجام عملیات ضد صهیونیستی توسط فلسطینیان در روز کیپور دریافت کرده‌اند.

به همین خاطر سرویس‌های امنیتی سطح آماده باش را در میان نیروهای خود افزایش داده و هزاران نیروی پلیس در نقاط مختلف فلسطین اشغالی به ویژه در نزدیکی معابد یهودی و بخش شرقی بیت المقدس مستقر شده‌اند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت هم در گزارشی که صبح امروز روی خروجی وب سایت خود قرار داد، اعلام کرد، بسیاری از خیابان‌ها و جاده‌های قدس در روز عید کیپور بسته خواهد شد، همچنین پست‌های ایست و بازرسی نیز در نقاط حساس شهر مستقر شده و علاوه بر آن محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به بخش شرقی قدس اعمال خواهد شد و از ورود خودروها به این بخش جلوگیری به عمل می‌‌آید و تنها در خیابان‌های مشخصی امکان تردد به سوی این منطقه وجود خواهد داشت.

پایگاه عبری زبان “واللا نیوز” هم در گزارش خود اعلام کرد، از شامگاه یکشنبه که تعطیلات عید کیپور آغاز می‌شود، پلیس ایست‌های بازرسی خود را در منطقه شرقی بیت المقدس چند برابر خواهد کرد، همچنین تمامی معابر و جاده‌های ورود به این شهر نیز تحت تدبیر شدید امنیتی قرار خواهد گرفت.

 برخی از سازمان‌های صهیونیستی اعلام کردند در راستای آماده سازی برای انهدام مسجد الاقصی و بنای بارگاه سلیمان به جای آن طی اعیاد یهودی حملاتی را به مسجد الاقصی ترتیب خواهند دارد.

این حملات معمولا با همراهی و حمایت نظامیان صهیونیست به انجام می‌رسد.

مسدود شدن گذرگاه‌های غزه و کرانه باختری
شهادت ۲ جوان فلسطینی در طولکرم/ تلفات سنگین صهیونیست‌ها در عملیات «شمشیر اردوگاه»
تاکید رهبران مقاومت بر لزوم تشکیل جبهه واحد فلسطین علیه اشغالگران

/*

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا