Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
هر کس برای تحقق اهداف انقلاب تلاش می‌کند، بسیجی است - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

هر کس برای تحقق اهداف انقلاب تلاش می‌کند، بسیجی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی اظهار کرد: هر شخصی که دل در گرو انقلاب دارد و برای تحقق اهداف آن تلاش می‌کند، بسیجی به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان  زنجان به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ‭‭‭۱۳۵۹‬‬‬ اشاره کرد و افزود: تبیین و نظارت بر چارچوب فرهنگی، دینی، اجتماعی و اخلاقی به‌ویژه حوزه‌های علمیه و مراکز دانشگاهی و هماهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از وظایف این مجموعه این شورا محسوب می‌شود.

وی به ایام پیش‌رو از جمله هفته بسیج اشاره و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس که همه دنیا پشت سر بعثی‌ها ایستاده بودند، همه نیروهای انقلابی از جمله ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و شهربانی بسیجی‌وار عمل کردند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به ورود همه اقشار مختلف کشور برای بازسازی کشور بعد از پایان جنگ گفت: این مهم با همراهی و مشارکت همگانی محقق شده است.

امام جمعه زنجان به دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان کشور اشاره کرد و گفت: جوانان در کشور بالقوه نخبه هستند و قابلیت و توانایی نخبه بودن را دارند لذا باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه سال‌ها بود نام جوانان استان زنجان در بین رتبه‌های برتر کنکور دیده نمی‌شد، افزود: این مهم با تلاش‌های انجام شده انجام و شاهد حضور هفت رتبه تک رقمی و چندین رتبه دو رقمی برای این جوانان بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: عبور از مرزهای دانش و جهانی شدن در عرصه‌های نوین علمی، در راستای اهداف مقدس ایران اسلامی باید از علم بهره گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغات دشمن عدم توانایی نخبگان است، ادامه داد: دشمن ابتدا غفلت ایجاد و سپس اقدام به غارت می‌کند.

آیت‌الله خاتمی به سفر رئیس جمهور و هیأت همراه به استان زنجان اشاره و تصریح کرد: این سفر با برنامه‌ریزی انجام شد و رئیس‌جمهور و هیأت همراه با اقشار و صنوف مختلف دیدار کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به احصای مشکلات استان برای ارائه در سفر رئیس‌جمهور افزود: در این سفر مسائل و مشکلات مختلف بررسی و اعتبار قابل توجهی هم تخصیص یافت.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-11-22 10:04:54

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا