زنجان

هفتمین دوره جشنواره ابوذر در زنجان برگزار می‌شود

عباسعلی سرداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان اظهار کرد: هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه این جشنواره در موضوعات امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی برگزار می‌شود، عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن شناسی از دیگر موضوعات این جشنواره است.

 وی عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک، اینفوگرافیک این جشنواره برشمرد و اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ آذر‌ماه سال‌جاری خواهد بود.

سرداری افزود: بخش ویژه جشنواره ابوذر سال‌جاری نیز اهدای جایزه ویژه جشنواره به اثر ظرفیت‌های تولید بومی استان با ارائه راهکار خواهد بود.

مسؤول بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند به آدرس روبیکا b-rasane-zanjan و شماره واتس آپ ۰۹۹۳۵۷۸۹۸۰۷ مراجعه کنند، گفت: آدرس دبیرخانه این جشنواره نیز زنجان، سه راه امجدیه – کانون فرهنگی ورزشی امام علی (ع) طبقه دوم سازمان بسیج رسانه است.

وی با اشاره به اینکه آثار منتشر شده در بازده زمانی از بازده زمانی مرداد ۱۳۹۹ تا ۱۰ آذر‌ماه سال‌‍‌جاری خواهد بود، گفت: آثار برای داوری به تهران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 2021-10-23 02:04:57

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا