Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان برگزار می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، توفیق مفاخری در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها از برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «موشن گرافیک»، «فیلم خبری» و «عکس» برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: هر فرد می‌توانند در سه بخش و در هر بخش حداکثر سه اثر را برای شرکت در جشنواره ارسال نماید.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان، محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را امیدآفرینی، مقش امنیت پایدار در توسعه، آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، حمایت از کالا تولید داخلی، تولید و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی و فرصت‌ها و تهدیدهای مرزی و گام دوم انقلاب ذکر کرد.

مفاخری خاطرنشان کرد: از آنجایی که توسعه ورزش به نشاط و شادابی در جامعه و امیدآفرینی کمک می‌کند امسال بخش ورزش نیز به جشنواره هفتم رسانه‌ای ابوذر کردستان اضافه شده که در ۶ دوره قبلی مورد گلایه خبرنگاران و رسانه‌های ورزشی استان بود.

وی ۳۰ دی ماه امسال را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان کرد و گفت: آثاری قابلیت شرکت در جشنواره دارد که از یکم بهمن ۱۳۹۹ تا ۳۰ دی ماه جاری در نشریات کشوری و استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری منتشر شده باشند.

به گفته مفاخری، در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که دهه سوم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد، از برترین‌های بخش‌های مختلف با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان کردستان عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس سنندج، خیابان شهید بروجردی کوچه آسو پلاک ۱۷ و یا بصورت فایل پی‌دی‌اف به پیام‌رسان‌های واتساپ و‌ ایتا ۰۹۱۸۳۷۳۰۹۶۰ ارسال نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا