خوزستان

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال | سومین پیروزی منصوریان در ۴ بازی اخیر/ خطیبی از کورس مدعیان دور افتاد

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، امروز چهارشنبه با برگزاری تمامی مسابقات این هفته پیگیری خواهد شد.

در یکی از مهمترین دیدارها، صنعت نفت در آبادان میزبان آلومینیوم اراک بود که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

گل اول تیم صنعت نفت را در این دیدار محمد طیبی در دقیقه ۳۲ وارد دروازه آلومینیوم کرد.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۷ اسماعیل شریفات درون محوطه جریمه صنعت نفت صاحب موقعیت شد که بدون دخالت مدافعان موفق شد با یک شوت دروازه صنعت نفت را در حالی که گوهری توپ را لمس کرده بود باز کند.

صنعت نفت در نیمه دوم به حملات خود تداوم بخشید تا اینکه در دقیقه ۶۶ روی ارسال بیت سعید، محمد رضا غبیشاوی موفق شد دومین گل میزبان را وارد دروازه آلومینیوم اراک کند.

در دقایق تلف شده دیدار حسن بیت سعید  روی یک کار تیمی پس از دو سال موفق به گلزنی شد و گل سوم صنعت نفت را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی‌فر بود و آقایان علی میرزابیگی و حسن انتظاری، وی را در امر داوری این دیدار یاری کردند.

بنیادی فر در این دیدار ۵ بار دست به جیب شد و بر اساس آن، محمود مطلق‌زاده، محمد طیبی، امید حامدی‌فر از صنعت نفت و رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند را از آلومینیوم با کارت زرد جریمه کرد.

ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت در این دیدار را احمد گوهری، حسین ساکی، محمد طیبی، رضا یزدان‌دوست، امید خالدی، امید حامدی‌فر، محمود مطلق‌زاده، محمدرضا غبیشاوی، طالب ریکانی، حسن بیت سعید و شروین بزرگ تشکیل دادند.

در مقابل، رسول خطیبی تیم خود را با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی روانه میدان کرد.

در حالی که در هفته گذشته گفته می‌شد چند بازیکن صنعت نفت در تمرینات شرکت نکرده و به دلیل عدم پرداخت مطالبات این تیم، برخی از نفرات ترکیب منصوریان خیال دارند تا قرارداد خود را با نماینده آبادان فسخ کنند، اما امروز زردپوشان آبادانی با تمامی نفرات در این مسابقه حاضر بودند.

این دیدار در هوای بارانی شهر آبادان برگزار شد اما کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان، شرایط جوی امروز این شهر را به دست فراموشی سپرد، چمن ورزشگاه تختی آبادان در فصل جاری، مورد تمجید اکثر سرمربیان لیگ برتری قرار گرفته است.

با وجود ممنوعیت حضور هواداران در ورزشگاه ها دوست‌داران تیم صنعت نفت در این روز از حضور بر روی دیوارهای مشرف بر ورزشگاه تختی آبادان منع شده بودند. اما هواداران صنعت نفت در دقایق پایانی نیمه اول موفق شدند مجدداً بر روی دیوارهای اطراف ورزشگاه حضور یافته و بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند.

با ثبت این نتیجه، صنعت نفت آبادان در چهار مسابقه اخیر خود با احتیاب دیدار جام حذفی، سه بار با پیروزی از میدان خارج شده و بدین در لیگ برتر به امتیاز ۱۳ رسید.

در هفته سیزدهم این مسابقات، روز دوشنبه سیزدهم دی‌ماه جاری، صنعت نفت آبادان باید به رفسنجان برود و در مقابل مس این شهر صف‌آرایی کند، آلومینیوم نیز در خانه پذیرای استقلال تهران خواهد بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا