آذربایجان غربی

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با ده‌ها جایزه نفیس در ارومیه برگزار می‌شود

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با ده‌ها جایزه نفیس در ارومیه برگزار می‌شود

به گزارش برگزیده آذربایجان‌غربی، میلاد دبیری در خصوص پیاده‌روی خانوادگی ارومیه افزود: یکی از اصلی‌ترین موانع پیاده‌روی انتخاب مسیر پیاده‌روی بود که با رایزنی‌های انجام شده مسیر مستقیم ابتدای مسیر پارک الغدیر و پایان پیاده‌روی خیابان دفاع مقدس خواهد بود.

دبیری با اشاره به اینکه ۹سال از آخرین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در ارومیه می‌گذرد، تصریح کرد: شروع برنامه راس ساعت ۷صبح همراه با یک ورزش صبحگاهی خواهد بود.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی یادآور شد: ایستگاه سلامت در ابتدایی پارک الغدیر ارومیه همزمان با شروع پیاده‌روی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در تمامی پایگاه‌های بسیج و فرهنگسراها، دفاتر هیات ورزش‌های همگانی، ادارات و در ۴نقطه شهر تعرفه‌های پیاده‌روی توزیع می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در این پیاده‌روی ۳۰ هزار نفر شرکت کنند.

دبیری خاطر نشان کرد: امسال ۵ پیاده‌روی و میزبانی ۴مسابقات کشوری در سال جاری از اقداماتی بوده که توسط هیئت ورزش‌های همگانی استان برگزار شده است.

گفتنی است، یک دستگاه خودرو ، حداقل ۸۰ عدد دوچرخه، ۱۰۰سیم کارت و ده‌ها البسه ورزشی و سفرهای زیارتی از جمله جوایز این پیاده‌روی خانوادگی خواهدبود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا