فارس

هویت پیکر شهید دیگری از شهرستان قیروکارزین شناسایی شد

به گزارش برگزیده های ایران از قیروکارزین، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قیروکارزین در جمع خبرنگاران این شهرستان از شناسایی پیکر دیگری از شهدای شناسایی شده در تفحص اخیر خبر داد و اظهار داشت: هویت پیکر شهید علی اصغر شهبازی، از شهدای روستای دهبه شهرستان قیروکارزین در دوران دفاع مقدس در عملیات تفحص اخیر در مناطق جنگی تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

حسین صالحی افزود: پیکر‌ مطهر این شهید والامقام که پس از ۳۹ سال به تازگی تفحص شده است، به زادگاهش در این شهرستان‌ منتقل می شود.

وی ادامه داد: شهید علی اصغر شهبازی در تاریخ ۲۵ دیماه ۱۳۴۶ در روستای دهبه بخش مرکزی این شهرستان چشم به جهان گشود و در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه غرب خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قیروکارزین در پایان بیان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید تازه تفحص شده، روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

گفتنی است طی روز های اخیر هویت پیکر شهید حبیب الله حقیقی از شهر مبارک آباد قیروکارزین و شهید علی اصغر شهبازی از شهدای دوران دفاع مقدس در عملیات تفحص در مناطق جنگی شناسایی شده که مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید همزمان در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا