زنجان

هیدج و صائین قلعه پیمان اخوت بستند/استفاده از ظرفیت‌های هر دو شهر

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، شهردار صایین قلعه در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر هیدج ضمن پیشنهاد پیمان اخوت بین دو شهر هیدج و صائین قلعه، اظهار داشت: انعقاد پیمان اخوت و برادری مابین شهرهای هیدج و صایین قلعه و استفاده از ظرفیت‌ها و داشته‌های هر دو شهر می‌تواند کمک بسیاری به ایجاد وحدت رویه شود و استفاده از ظرفیت‌های موجود می‌تواند باعث پیشرفت منطقه شود. 
کاظمی در ادامه اضافه کرد: قبلا همکاری‌هایی بین شهرداری‌های هیدج و صائین قلعه بوده است که از این به بعد نیز بیشتر خواهد بود. 
نجفی شهردار شهر هیدج نیز در این جلسه با بیان اینکه بزرگی اهداف مانع از مشغول شدن به موانع ریز و امور کوچک می‌شود، افزود: با اتحاد و همدلی در راستای تحقق اهداف منطقه‌ای می‌توان به پیشبرد بهتر و در نهایت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دست یافت که قطعا رضایت خلق و خداوند را در پی خواهد داشت. 
وی در ادامه افزود: تعامل بیشتر و همکاری فی مابین در استفاده از امکانات و تجهیزات هر دو شهرداری باعث پیشرفت منطقه خواهد شد. 
شهردار هیدج تصریح کرد: اگر هدف بزرگ باشد بحث صائین قلعه ابهر و هیدج و خرمدره نداریم و باید متحد باشیم تا منافع منطقه را حفظ کنیم. 
سید رضا کاظمی، رئیس شورای شهر صائین قلعه نیز در این دیدار افزود: هیچ گونه اختلافی بین هیدج و صائین قلعه نیست و این سیاست غلطی بوده که بین مردم مطرح شده است و ارتباطات این دو شهر بسیار نزدیک می باشد. 
مهدی معینی عضو شورای شهر صائین قلعه نیز در این جلسه تصریح کرد: رویکرد ما این است که باید منطقه رشد کند و علاج آن وحدت بین این دو شهر است که اگر همه باهم وحدت داشته باشیم پیشرفت حاصل می‌شود. 
عضو شورای شهر صائین قلعه در ادامه افزود: هرکدام وظیفه‌ای در صائین قلعه هیدج ابهر خرمدره داریم که اگر این چهار شهر متحد باشند و با کمک هم دست به دست هم می‌توانیم این منطقه را آباد کنیم. 
رئیس شورای شهر هیدج ضمن خوش آمد گویی و عرض تبریک به شهردار و اعضای شورای شهر صایین قلعه تصریح کرد: باعث افتخار است در خدمت شما هستیم و امیدوارم این تعاملاتی که در شهر ایجاد شده بیشتر شده و در راستای پیشرفت دو شهر هیدج و صایین قلعه مفید شود. 
نقی لو در ادامه اضافه کرد: متاسفانه این یک سیاست و اختلاف افکنی است که همه به غلط القا شده است. 
رئیس شورای اسلامی شهر هیدج خاطر نشان کرد: از گذشته هر منافعی که متوجه هر یک از شهرهای هیدج یا صائین قلعه بوده، موجب ضرر، زیان یا منافاتی با منافع شهر همجوار نداشته و ندارد. 
نقی لو تاکید کرد: باید رویه ای اتخاذ شود که پیشرفت هرکدام از این شهر ها موجب پیشرفت شهر دیگر شود.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-11-24 10:02:49

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا