زنجان

هیچ امری در کشور معطل مذاکرات نیست/توافق مجلس و دولت در مورد لایحه بودجه

حجت الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان با اشاره به پیگیری مذاکرات در وین اظهار کرد: واقعیت این است که هیچ اعتمادی به طرف مقابل نیست، ولی پیگیری مذاکرات کار درستی است که دولت انجام می‌دهد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: در مذاکرات وین اعتمادی به طرف مقابل نداریم و حسابی هم روی آن باز نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دولت از اول هم قرار نبوده است که معطل مذاکرات وین بماند و نمی‌ماند، تصریح کرد: مذاکرات انجام می‌شود ولی هیچ امری در کشور معطل این مذاکرات نیست.

باقری با بیان اینکه مسائل حاشیه‌ای زیادی در مذاکرات وین مطرح شده است، افزود: واقعیت این است که این مذاکرات هنوز به جایی نرسیده است که بتوان در مورد آن صحبت کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تاکید بر اینکه مبنای مذاکرات وین پیگیری منافع مردم ایران است، ادامه داد: دولت در همه حال هر نوع مذاکره‌ای را دنبال خواهد کرد و دستگاه دیپلماسی کشور هم چنین ماموریتی را دارد و اصلا مبنای رای مجلس به عبداللهیان هم بر همین اساس بود که در مذاکرات به دنبال تامین منافع ایران باشد و امور کشور به این مذاکرات معطوف نشده است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در پیگیری و بررسی مسائل کشور افزود: از زمان شکل‌گیری مجلس و سپس دولت انقلابی، پیگیری امور در همه ابعاد با اتکا به توان داخلی انجام می‌شود.

باقری با بیان اینکه دولت قبل از ارائه لایحه بودجه در روند تنظیم و تدوین آن از مجلس نظر گرفته است، گفت: بودجه در مرحله فعلی باید در کمیسیون‌ها بررسی شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان دولت با حضور در کمیسیون‌های مختلف اقدام به دفاع از لایحه بودجه ارائه شده به مجلس خواهند کرد، ادامه داد: در مورد لایحه بودجه توافقاتی با مجلس قبل از ارائه انجام شده است.

وی با تأکید بر پیگیری حقوق همه اقشار جامعه در تدوین بودجه گفت: نکته اینجاست که اقشار مختلف خواهان تحقق همه مطالبات هستند، منتهی ظرفیت بودجه این اجازه را نمی‌دهد که طبیعی به نظر می‌رسد.

باقری تاکید کرد: در تصویب بودجه توجه به مشکلات اساسی همه اقشار جامعه مد نظر نمایندگان مجلس خواهد بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق/م


 2021-12-15 02:05:11

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا