زنجان

واحد‌های تولیدی مشکلات فراوانی در کار با بانک‌ها دارند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، علی یگانه‌فرد در دیدار با مدیر شعب بانک تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی در شرایط حساس کشور در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند، اظهار کرد: از همین رو حمایت همه جانبه از آنها موضوعی مهم تلقی می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه بانک‌ها می‌توانند با ارائه تسهیلات آسان و … در کنار تولید و تجارت و فعالان اقتصادی باشند، افزود: واحد‌های تولیدی مشکلات فراوانی در زمینه کار با بانک ها دارند که نیازمند حمایت است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ستاد احیای واحد‌های تعطیل و راکد در اتاق بازرگانی زنجان طی سال گذشته، تصریح کرد: اتاق با بسیاری از این واحد‌های تعطیل به صورت مستقیم ارتباط گرفت و پیگیر مشکلات آنها بود.

یگانه‌فرد ادامه داد: در احصای مشکلات این واحد‌های تعطیل، مشکلات بانکی در بین سه مشکل اصلی اکثر این واحدها قرار دارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: در همین راستا پیگیری در حل و همکاری مشکلات بانکی واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی با همکاری بانک‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

در ادامه این جلسه آیت‌الله رفیعی مدیر شعب بانک تجارت استان زنجان نیز بر اهمیت همکاری با اتاق بازرگانی زنجان در حل مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی تاکید کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-05 18:06:12

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا