بوشهر

واکنش امام جمعه به حواشی انتخاب شهردار برازجان/ مصلح: برخی مدیران فقط ضررند!

‌به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت: متاسفانه انتخاب شهردار برازجان به تأخیر افتاده و در نتیجه امور عمرانی و خدماتی شهر اختلال ایجاد کرده است و به کندی پیش می‌رود، لذا شورای اسلامی باید هرچه زودتر نسبت به انتخاب شهرداری ، مومن متعهد، متدین، خوش سابقه و خوشنام و دست پاک اقدام نماید.

 

امام جمعه برازجان افزود : برای انتخاب شهردار از انتخاب افراد ضعیف و ناکارآمد و بد سابقه پرهیز کنید، شهرداری که شایسته شهر بزرگ برازجان و زیبنده شهروندان عزیز باشد و قدرت و توان تحول و کارهای جهادی را داشته باشد.

 

خطیب جمعه برازجان ابراز داشت : در خصوص انتصاب مدیران شهرستان دشتستان نیز استاندار باید با سرعت و دقت به بررسی همه جوانب اقدام کند. متاسفانه تعدادی از مدیران ضعیف در بعضی ادارات وجود دارند که حضورشان ناکارآمد جز ضرر و زیان و ناراضی تراشی هیچ خیری برای مردم ندارند.

مصلح افزود : البته امام جمعه در عزل و نصب مدیران دخالتی نداشته و نخواهند داشت ، ولی از استاندار محترم انتظار می‌رود کارگزاران و مدیران برگزیند که شایسته دولت مردمی و انقلابی باشند یعنی امین، قوی، ولایی، مکتبی، مردمی، جهادی و کارآمد باشند و تحت هیچ شرایطی مماشات و تعلل نورزد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا