زنجان

وجود ۳۷۴ هزار و ۳۸۰ مشترک گاز در استان زنجان

موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با برگزیده های ایران اظهار کرد: با جذب ۶ هزار و ۸۴۹ مشترک جدید تا پایان آبان ماه؛ مجموع مشترکین گاز در استان به ۳۷۴ هزار و ۳۸۸ مشترک افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: هم اکنون ۳۴۲ هزار و ۲۶۹ مشترک به بخش خانگی، ۲۹ هزار و ۷۰۲ مشترک به بخش مشترکین عمومی و ۲ هزار و ۴۱۷ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

وی ابراز داشت: از اشتراک‌پذیری‌های انجام‌شده در بخش خانگی ۲۳۷ هزار و ۹۶۵ مشترک در شهرها و ۱۰۴ هزار و ۳۰۴ مشترک نیز در روستاهاست.

احمدلو گفت: گازرسانی برای بهره‌مندی حداکثری مردم از این نعمت الهی برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغال‌زایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار از مهمترین اهدافی است که شرکت گاز استان زنجان با تمام توان آن را دنبال می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اعلام کرد: در همین زمینه شهر زنجان با جذب بیش از ۱۳۲ هزار مشترک، شهر ابهر با ۳۸ هزار و ۹۷۳ مشترک و شهر خرمدره با ۲۱ هزار و ۵۴۴ مشترک به ترتیب بالاترین تعداد جذب را در استان به خود اختصاص داده اند.

وی با قدردانی از تلاش جهاد گونه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان گفت: با وجود مشکلات مختلف؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده به زیر ساختهای اقتصادی و ارتقای کیفی خدمات؛ توجه داریم.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-12-26 18:06:39

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا