زنجان

وحدت، انسجام و اطاعت از ولی زمان مبحث اصلی شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در یادواره ۱۳۷ شهید شهرستان طارم، به حضور بازماندگانی از دوره دفاع مقدس در سطح جامعه که آرزوی شهادت دارند اشاره و اظهار کرد: باید قدردان این جمع باشیم که عمری را صرف این ارزش‌ها کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه شناختن و شناساندن عظمت شهدا را باید از آیات قرآن درک کرد، افزود: خط شهید و شهادت از ابتدای آغاز خلقت بشریت وجود داشته است.

وی با اشاره به حضور مدافعان مظلومان سوریه و عراق برای نبرد در صحنه جنگ تصریح کرد: این همان خط شهید و شهادت است که در دوران دفاع مقدس هم ادامه یافته بود که شهید حججی‌ها ادامه دهنده آن هستند.

حسینی با بیان اینکه تا زمانی که افرادی هنوز آماده شهادت در راه آرمان‌ها هستند یعنی مسیر شهید و شهادت ادامه دارد، افزود: این مسیر راه‌های مختلف دارد که در راه دفاع از سلامت مردم و یا نجات جان هم‌نوع نمود پیدا می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر جامعیت دین اسلام گفت: جامعیت اسلام یعنی اینکه ما در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، بین‌المللی و همه عرصه‌ها حرفی برای گفتن داریم و قرار نیست ساکت باشیم.

وی بر نقش تربیتی دوران دفاع مقدس تاکید و تصریح کرد: هر چند جنگ خوشایند نیست، ولی در برخی مواقع صحنه طوری طراحی می‌شود که چاره‌ای جز دفاع باقی نمی‌ماند.

حسینی با بیان اینکه باید وصیت‌نامه شهدا را خواند و در مورد آن‌ها تفکر کرد، ادامه داد: این وصیت‌نامه به دلیل موقعیت و محل نوشته شدنشان که افراد در شب عملیات‌ها می‌نوشتند بسیار سازنده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور وحدت، انسجام و اطاعت از ولی زمان را مبحث اصلی شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان اعلام و تصریح کرد: باید به تبعیت از راه و تفکر شهدا، در جنگ فکری و رسانه‌ای با دشمن وارد و راه‌های پیروزی را بیابیم.

وی با تاکید بر نقش اطاعت از ولی فقیه زمان در پیروزی‌ها و شکست‌ها افزود: نمونه عینی زیادی برای این مهم وجود دارد که وارد کردن ۱۰۰ میلیون دز واکسن از جمله آن‌ها است.

حسینی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های شهرستان طارم گفت: می‌توان از این ظرفیت‌های ضمن تامین نیاز داخل، اقدام به صادرات هم کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴


 2021-10-28 18:06:02

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا