خراسان شمالی

وحدت در جامعه باید در همه حوزه‌ها صورت گیرد

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ظهر امروز در آیین نماز جمعه این شهرستان که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل مصلی بجنورد برگزار شد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: یکی از حقوقی که بر همه ما لازم است تا آن را انجام دهیم، حق کسی است که بر ما احسان و نیکی می کند، حق کسی که بر ما نیکی و احسان می کند این است که از او تشکر کنیم.

وی گفت: سپاسگزاری از بنده خدا، سپاسگزاری از خداوند است، چون خداوند فرموده کسی که به شما نیکی کرده، باید از او تشکر و سپاسگزاری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اولین شکر را باید از خدا و سپس از بنده خدا برای انجام کارهای خوبی که انجام داده و یا کمکی کرده انجام داد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که این روزها مطرح است بحث مهریه که باید، دقت شود مهریه هدیه‌ای است که مرد به زن میدهد و باید در حد توان او باشد.

وی گفت: پیامبر اکرم فرمود مهریه دخترانتان را بالاتر از مهریه حضرت زهرا قرار ندهید.

حجت‌الاسلام نوری افزود: حالا باید بررسی کنیم چون میزان به سخنان پیامبر عمل شده و مهریه تعیین شده تا چه میزان در توان داماد بوده است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید در این رابطه، حضرت زهرا را الگو قرار داد و مهریه های سنگین را کنار گذاشت چون مهریه سنگین عشق و محبت را نمی آورد.

حجت‌الاسلام نوری با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: وحدت در جامعه باید در همه بخش‌ها باشد، چون دشمنان دائما به دنبال این بودند که وحدت را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نظام استکباری استقلال و رفاه مردم را نمی‌خواهند و دائما به دنبال تحریم هستند.

وی در پایان با اشاره تحریم سردار مطهری زاده توسط آمریکا از وی بابت زحماتشان برای مردم و کشور تقدیر کرد.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا