بوشهر

ورود مدیران پروازی به کنگان ممنوع شود

ابوذر حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: جنوب استان بوشهر میزبان خیل عظیم صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است ولی توجه مناسبی به میزبان نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان ممنوعیت ورود مدیران پروازی به جنوب استان بوشهر را خواستار شد و اضافه کرد: فاصله بسیار زیادی بین داخل و بیرون فنس‌های پارس جنوبی وجود دارد و این نگاه تبعیض‌آمیز باید برچیده شود.

وی با اشاره به نگاه ارباب و رعیتی برخی مدیران صنعت نفت به نیروهای بومی شاغل در پارس جنوبی تصریح کرد: این صنایع مشکلات فراوانی برای میزبان خود ایجاد کرده‌اند ولی به مطالبات آنها پاسخ نمی‌دهند.

وی آلودگی زیست محیطی و انتشار بوی گاز، بیکاری و کمبود امکانات اولیه درمانی و بیمارستانی را از مشکلات مهم در جنوب استان بوشهر عنوان کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.

حسین‌پور افزود: مردم شهرها و روستاهای کنگان با کمبود امکانات علمی و آموزشی، دینی و فرهنگی، ورزشی، هنری، تفریحی و رفاهی دست و پنجه نرم می‌کنند و باید برای رفع مشکل مردم اقدام شود.

به گزارش فارس، پیش از این آیت‌الله رئیسی در جلسه شورای اداری استان خوزستان گفته بود: مدیران پروازی باید از چرخه مدیریت استان خوزستان حذف شوند و به هیچ عنوان نمی پذیرم که مدیری در استان خوزستان پروازی باشد و این در برخی دیگر از استانها هم باید انجام شود که مدیران پروازی از چرخه مدیریت حذف شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا