Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
وزیر کار: ۲۰ هزار فرصت شغلی تا سال آینده در زنجان ایجاد می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
زنجان

وزیر کار: ۲۰ هزار فرصت شغلی تا سال آینده در زنجان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: نرخ مشارکت استان زنجان ۵ درصد بیشتر از میانگین کشور است‌.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد جمعیت زنجان در بخش های مختلف شاغل هستند، گفت: بر همین اساس برنامه‌ریزی شده که ۲۰ هزار فرصت شغلی امسال و سال بعد داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برنامه ما در صنایع دستی، صنایع متوسط و بزرگ با تکمیل زنجیره ارزش و تکمیل زیرساخت‌ها خواهد بود.

عبدالملکی تصریح کرد: در واگن‌سازی ایریکو ارزش زیادی به استان داده است و با تقاضا برای قطار اتوبوسی و اتوبوس بین شهری اشتغال این شرکت از ۵۰۰ نفر به دو هزار نفر می‌رسد.  

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش کشاورزی تمرکز بر محصولات کم آب‌بر خواهد بود و در حوزه خدماتی هم تمرکز بر مرکز گردشگری فناوری اطلاعات خواهد بود. 

وی گفت: در شهر خرم‌دره هم فرصت سرمایه گذاری است اما مشکل برق دارد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی نیز تکمیل زنجیره غذایی و تمرکز بر حوزه گردشگری نیز بر اشتغال تاکید داریم،گفت: در شهرهای ابهر و خرم‌دره هم، باید یک بخش از ابهر جدا و به خرم‌دره بپیوندد تا موقعیت جغرافیایی این دو تکمیل شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح‌های عمرانی ناقص بسیاری در زنجان داریم که یک فرصت باید ایجاد شود و این امر در کل کشور مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق


 2021-11-21 18:05:23

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا