علمی و فناوری

وعده معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت برای رفع اختلالات اینترنت

وعده معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت برای رفع اختلالات اینترنت

سهراب آب‌داغ شب گذشته در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۱ از مردم عذرخواهی کرد و گفت به زودی با توسعه شبکه، اختلال در اینترنت ثابت حل می‌شود.

او در این گفت‌وگوی تلویزیونی درباره دلیل اختلالات پیش آمده گفت: «با توجه به حجم ترافیک داخل کشور و توسعه‌ای که باید اتفاق بیفتد، موقتا شاهد افت ترافیکی هستیم که با تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت ارتباطات زیرساخت، ان شاءالله این مشکل در حال حل شدن است و به زودی دیگر این مشکل پیش نخواهد آمد.»

به گفته‌ی معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت ترافیک شبکه که شامل استفاده برای مدارس و غیره هم می‌شود، بر شبکه داخلی اتفاق می‌افتد و در راستای توسعه‌ای که قرار است انجام شود، این مشکل برای کسانی که از اینترنت ثابت استفاده می‌کنند، قطعا حل می‌شود.

همچنین در ادامه این بخش خبری، امیر لاجوردی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: «سکوهای داخلی و پیام‌رسان‌ها بدون مشکل مشغول خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.» به گفته‌ی او مشکل مرکز تبادل ترافیک کشور حل شده و وضعیت خدمات داخلی به حالت عادی برگشته است.

شرکت ارتباطات زیرساخت پیش از این، دلیل اختلالات در اینترنت را، مشکلات فنی در راستای توسعه شبکه عنوان کرده و از مردم خواسته بود تا رفع مشکل شکیبایی کنند.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا