مازندران

وعده پایان انحصار مدیران تکراری در مازندران!

به گزارش خبرنگار فارس از ساری، داود عزتی، کارشناس ارشد علوم سیاسی و فعال رسانه مازندران پس از معارفه استاندار جدید مازندران طی یادداشتی نوشت؛ سخنان روز معارفه سیدمحمود حسینی‌پور نوری بیست‌وچهارمین استاندار مازندران، بارقه‌های امید و رجاء را در دل‌های آحاد مردم به‌ویژه جوانان و نخبگان این خطه زرخیز زنده ساخت! آنجا که با اقتدار تاکید کرد«من استاندار جوانان بی‌پارتی هستم و با جوانان و ظرفیت‌های والای مازندران، استان را باید ساخت و جمله امیدبخش حصار مدیریتی در مازندران شکسته می‌شود.»

سالیان متمادی هست که استان زرخیز مازندران با همه استعدادهای شگفت و ظرفیت‌های ممتازش، گرفتار یک چرخه تکراری مدیران ناکارآمد و فاقد توانمندی‌های اجرایی و ابتکاری هست! مسئله‌ای که سبب‌ساز ناامیدی و مهاجرت خیل عظیمی از جوانان نخبه و کاردان و متخصص شده است، به‌طوری که در مرکز کشور و برخی از استان‌های همجوار شاهد حضور نیروهای جوان و توانمند مازندرانی در عرصه‌های مدیریتی و تخصصی هستیم.

سال‌هاست که مازندران سرافراز محروم از طعم مدیریت فرزندان شایسته بدون پارتی بوده و همین امر باعث محرومیت مضاعف این خطه سرسبز از رشد و بالندگی شده است.

سخنان ارزشمند استاندار دولت سیزدهم در مازندران نشان داد همانگونه که وحیدی وزیر کشور در معارفه گفت «حسینی‌پور نوری از مدیران ملی و کارآزموده و مسلط هستند» سخن به حق و درستی بوده است.

اینکه در اولین نطق خود به دو نکته مهم و اساسی این استان یعنی انحصار مدیریتی و دلسردی جوانان اشاره کردند، بیانگر اشراف و تسلط مدیریت ارشد مازندران است که برای درمانش حتما تدابیر شایسته خواهد داشت.

استان مازندران با داشتن ظرفیت‌های کم‌نظیر در حوزه گردشگری و منابع طبیعی،کشاورزی، دامپروری، پرورش ماهیان خاویاری و آبزیان، معادن غنی، صنایع دستی، راه‌های آبی و زمینی مناسب، همجواری با کشورهای حوزه خزر و از همه مهمتر نیروهای جوان کارآمد، متخصص و متعهد می‌توانست در تولید و اشتغال و رونق اقتصادی حرف اول را در کشور بزند امری که به‌ دلیل ضعف مدیریت‌ها و انحصار آن، از مردم شریف این دیار دریغ داشته‌اند.

امیدواریم با حضور استاندار جدید مازندران شاهد پایان انحصار مدیران تکراری و هزار فامیل وابسته به آنها و حضور نیروهای کارآمد و نخبگان جوان و باانگیزه در مناصب مدیریتی این استان باشیم.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا