خوزستان

وقتی رئیسی همه را غافلگیر کرد

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، صادق شاهوار پور رییس بسیج دانشجویی استان خوزستان در یادداشتی نوشت: دومین سفر آیت الله رئیسی به خوزستان در کمتر از سه ماه پس از تصدی مسوولیت ریاست جمهوری کاملا غیرمنتظره بود که ناگفته‌های کوتاهی از این سفر را در زیر می‌خوانید: 

رئیس جمهور از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شدند و بلافاصله به سمت اندیکا حرکت کردند.

حضور در منطقه زلزله زده اندیکا و بررسی میدانی وضعیت مردم این منطقه محروم، نظر شخص آیت الله رئیسی بود و مسوولین استانی و ملی از این اقدام ایشان اطلاعی نداشتند. 

آیت الله رئیسی اوایل انقلاب در شهرستان مسجدسلیمان به امر قضاوت مشغول بودند و با محرومیت اندیکا آشنایی داشتند لذا با همین شناخت قبلی به مردم این منطقه گفتند که هر شب به فکر مردم زلزله اندیکا بودم. 

با خروج رئیس جمهور از هلی کوپتر زنان عشایر از شدت خوشحالی شروع به کِل زدن کردند و این اتفاق با حضور آیت الله رئیسی در چند منطقه دیگر نیز تکرار شد، اهالی روستاهای زلزله زده بدون هیچ گله‌ای از محرومیت و مشکلات ناشی از زلزله، مشتاقانه از رئیس جمهور استقبال می‌کردند. 

پس از اقامه نماز ظهر و عصر جمعی از عشایر منطقه به سمت رئیس جمهور آمدند و از او خواستند که نهار را مهمان آن‌ها باشد، آیت الله رئیسی نیز که اصرار عشایر خونگرم اندیکا را مشاهده کرد دعوت آن‌ها را پذیرفت و بر سر سفره آن‌ها نشست. 

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفین که در حال بازدید از روستاهای زلزله زده بود با شنیدن خبر حضور رئیس جمهور به ایشان پیوست و با استقبال گرم آیت الله رئیسی مواجه شد. 

در حین سرکشی آیت الله رئیسی از روستای زلزله زده سرشطه پیرمردی جلو آمد و چوبدستی به ایشان داد و گفت: برای بالا رفتن از کوه این چوبدستی را استفاده کن تا خسته نشوی!

رئیس جمهور به مردم اندیکا قول داد تا دستورات لازم را برای رفع مشکلات این منطقه صادر کند، بنابر اعلام منابع خبری در جلسه دیروز هیات دولت مصوبات خوبی برای رفع مشکلات مردم اندیکا تصویب شد.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا