Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پایان تصویربرداری فیلم کوتاه «سیرنگ» در مازندران - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

پایان تصویربرداری فیلم کوتاه «سیرنگ» در مازندران

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، فیلم کوتاه سیرنگ حکایت جوانی است که بنای تولید در روستا دارد.

در این فیلم مهندس جوان، خسته از تلاش‌های بی‌سرانجام در شهر به روستا برگشته و  تلاش دارد شیوه تولید محصولات کشاورزی را تغییر دهد، اقدامات این جوان در استفاده از تکنولوژی با مخالفت و حتی ممانعت اهالی روستا مواجه می‌شود.

هادی قنبری‌مصیر کارگردان این فیلم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد:  تصویربرداری این فیلم به اتمام رسیده است و در مرحله تدوین قرار دارد.

 

وی با اعلام اینکه سیرنگ به نویسندگی راحله پاشایی و تهیه کنندگی شریفیان به اتمام رسیده است، افزود: پیش تولید  این فیلم کوتاه شهریور ماه ۱۴۰۰ انجام شده است.

این کارگردان جوان خاطر نشان کرد:  تصویربرداری این فیلم کوتاه در شهر امیرکلا و به مدت چهار روز صورت انجام شده است و بنده به همراه محمد مقیم‌پور بیژنی در حال تدوین این فیلم هستیم.

 

قنبری خاطر نشان کرد: در فیلم کوتاه سیرنگ نجازاده، محمد نصیری کناری، عابدپور، سید حافظ حسینی، علی احمدی، پیمان صادقی، سانیا تهرانی و فاطمه پورعباسعلی ایفای نقش کرده‌اند.

وی اضافه کرد:  منان جانبراری به عنوان دستیار کارگردان، محمد مقیم‌پور بیژنی تصویر بردار، مجید قلی‌زاده صدا بردار و مدیریت تولید این مجموعه برعهده عباس یحیی‌نژاد است.

 

 

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا