آذربایجان غربی

پایداری شبکه برق با تلاش ۳۰ تیم عملیاتی در مناطق زلزله زده خوی

پایداری شبکه برق با تلاش ۳۰ تیم عملیاتی در مناطق زلزله زده خوی

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر ضمن تشریح آخرین وضعیت شبکه برق مناطق زلزله زده، عنوان کرد: در پی وقوع زمین لرزه ۵/۴ ریشتری در شهرستان خوی تعدادی از روستاهای این شهرستان خسارت دید و تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی از لحظه وقوع حادثه در مناطق زلزله‌زده این شهرستان حضور یافتند.
وی ادامه داد: زلزله‌ای به قدرت ۵/۴ ریشتری ساعت ۱۳:۳۸ روز ۴ شنبه ۲۸ دی ماه در شهرستان خوی استان آذربایجان‌غربی روی داد و طبق گزارش دریافتی، این زلزله منجر به قطع ۳ فیدر فشار متوسط شد که همکاران شرکت توزیع نیروی برق از همان لحظات ابتدایی وقوع حادثه در محل حاضر و پس از نیم ساعت فیدرها وصل و شبکه برق‌دار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۳۰ اکیپ از نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان برای خدمات رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی در مناطق آسیب دیده از لحظات ابتدایی در حال فعالیت هستند و تمامی اکیپ های عملیاتی شهرهای معین نیز در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز به محل اعزام شوند.
وی اضافه کرد: فعالیت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در زلزله اخیر در دو بخش انجام شد که روز اول شناسایی محل‌های آسیب دیده و رفع قطعی‌های احتمالی حاصل از خسارات بود که طی ۲ ساعت پس از وقوع زلزله اقدامات لازم اجرا و مشکلات قطعی‌های ایجاد شده رفع شد و در بخش دوم برق رسانی به کمپ‌ها و مکان‌های اسکان موقت اضطراری صورت گرفت و هم اکنون با زحمات و تلاش اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع، برق محل استقرار اسکان موقت دارای کیفیت مناسب و در دسترس است و در حال حاضر نیز اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا مردم این مناطق دغدغه و مشکلی از بابت تامین برق نداشته باشند.
کیامهر خاطر نشان کرد: همچنین بنا به دستور مقام عالی وزارت نیرو تمامی مدیران صنعت برق تا پایداری کامل شرایط منطقه در کنار مردم حضور خواهند داشت.
گفتنی است پس از وقوع زلزله ۵/۴ ریشتری روز ۴ شنبه ۲۸ دی ماه ۳۰ پس لرزه دیگر نیز با قدرت بیش از ۴ ریشتر شهرستان خوی را لرزاند.

۴۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا