Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پای شرکت‌ ژاپنی به بوشهر باز می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
بوشهر

پای شرکت‌ ژاپنی به بوشهر باز می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، حسین نامور ظهر امروز در نشست با نماینده شرکت ژاپنی اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار خوبی برای حضور سرمایه گذاران است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به وجود زیرساخت‌های لازم در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای فعالیت‌های تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: این شرکت ژاپنی از تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و تجهیزات و لوازم پزشکی و کفش است که در ایران سرمایه‌گذاری کرده است.

نامور خاطرنشان کرد: این شرکت ژاپنی به دنبال ایجاد خط تولید کفش و کفی کفش در بوشهر است که مقدمات لازم برای سرمایه گذاری این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فراهم شده است.

وی با اشاره تامین زمین مورد نیاز این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: ماشین‌آلات این شرکت از ژاپن بارگیری شده و در مسیر انتقال به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر است.

انتقال خط تولید به بوشهر

نماینده این شرکت ژاپنی نیز در این نشست اظهار داشت: ماشین‌آلات و خط تولید کفش شرکت به ارزش یک میلیون یورو بارگیری شده و در حال انتقال به بوشهر است.

کریمی‌فرد اضافه کرد: شرکت ما در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، دستگاه‌های زیبایی و لیزر، تجهیزات بیمارستانی، لوله‌های خون و ماسک های بیهوشی اتاق عمل فعالیت دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید کفش کتانی و ورزشی در بوشهر خاطرنشان کرد: این شرکت از برندهای ژاپنی است که مشتری‌های متعددی در نقاط مختلف جهان دارد.

نماینده این شرکت ژاپنی ادامه داد: شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر وجود دارد و امیدواریم با حضور در این منطقه زمینه برای تقویت تولید و افزایش اشتغال فراهم شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا