زنجان

پذیرش سمت در شرایط فعلی عشق به خدمتگزاری را نیاز دارد/ جابه‌جایی افراد در سمت‌ها، مسابقه برای پیشبرد اهداف است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن افشارچی ظهر امروز در جلسه معارفه و تکریم معاون سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار زنجان، با بیان اینکه چرخش جایگاه‌های سیاسی در نظام ما و دیگر نظام‌های سیاسی یک امر عادی محسوب می‌شود، اظهار کرد: جایگاه تعریف شده برای معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار بسیار خطیر محسوب می‌شود.

استاندار زنجان داشتن سلوک معنوی و اخلاقی را برای متصدی معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار بسیار مهم دانست و افزود: اگر کسی مزین به صفات یاد شده باشد می‌تواند سلوک سیاسی را هم با این شاخص‌ها تطبیق داده و مفید فایده واقع شود.

وی داشتن سلوک معنوی تجربه و خوشنامی را برای متصدی معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی استاندار زنجان مهم دانست و گفت: فرد منتخب باید مورد وفاق فعالان سیاسی اجتماعی هم است.

افشارچی با بیان اینکه متصدی سمت‌های سیاسی در نظام فقط باید از خدا بترسد، تصریح کرد: اگر این شاخصه در وجود مدیری نباشد سمت مورد نظر را ابزار دنیا طلبی قرار خواهد داد.

استاندار زنجان کسب رضایت خداوند را لازمه خدمت درست به مردم برشمرد و ادامه داد: یادمان باشد رضایت خدا در امتداد رضایت عامه مردم است.

وی با بیان اینکه پذیرفتن سمت در شرایط فعلی عشق به خدمت‌گذاری را نیاز دارد، گفت: پذیرش خدمت توفیق الهی هم محسوب می‌شود.

جابه‌جایی افراد در سمت‌های مسابقه برای پیشبرد اهداف است

همچنین پرویز خالقی هم به نمایندگی از فرمانداران شهرستان‌های  استان جابه‌جایی افراد در سمت‌ها را به مانند مسابقه دو امدادی برای پیشبرد اهداف دانست و اظهار کرد: این جابه‌جایی‌ها آرامش را برای ترک کننده سمت و بار مسؤولیت را متوجه پذیرنده سمت می‌کند.

فرماندار زنجان با ابراز رضایت از همکاری در دوران همکاری با معاونت سیاسی امنیتی و انتظامی سابق استاندار زنجان و آرزوی موفقیت برای وی در ادامه، آمادگی خود و دیگر فرمانداران را برای کمک کارشناسی به معاون جدید اعلام کرد.

وی با بیان اینکه فرمانداران با تمام قوا آماده همکاری در راستای حرکت موتور محرکه توسعه استان هستند، گفت: مدیریت، ایجاد و احساس امنیت به آرامش همه جانبه استان از جمله حوزه سرمایه‌گذاری کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-02 10:04:38

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا