لرستان

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید توسط بانکهای ملی و ملت در لرستان

پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید توسط بانکهای ملی و ملت در لرستان

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، بهمن جعفری در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تسهیلات پرداختی گفت: ۶۱همچنین واحد صنعتی لرستان در تملک بانک ها قرار دارند که مشکلات آنها در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی می شود که تا نیمه نخست سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

جعفری افزود :بانک ها موظف هستند ۴۰ درصد منابع داخلی خود را به تولید اختصاص دهند که بانک های ملت و ملی استان در این راستا و رونق تولید، ۸۰۰ میلیارد تومان پرداخت کرده اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه ۲۱۶واحد صنعتی استان راکد و فاقد فعالیت هستند اظهار داشت : از این تعداد واحد تولیدی ۲۳ واحدآن به چرخه تولید بازگشت و از مجموع ۷۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸، معادل ۲۴۳ میلیارد تومان برای ادامه فعالیت به ۴۸ واحد پرداخت شد.

بهمن جعفری همچنین شرایط سرمایه گذاری در استان را مطلوب و آماده بیان کرد و گفت: سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در استان را دارند می توانند درخواست خود را در درگاه ملی صدور مجوزها ثبت نمایند و مراحل مختلف اداری و استعلامات سرمایه گذاری بصورت الکترونیکی در موعد مقرر امکان پذیر می باشد .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود : تمام تلاش مجموعه صنعت و معدن و تجارت استان ایجاد بستر مناسب و حذف موانع و بروکراسی های پیچیده اداری است و با جدیت در صورت بروز موانعی رفع آن را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم نمود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا