زنجان

پرهیز از انجام سفرهای غیرضرور در محورهای زنجان/ راه روستایی مسدود وجود ندارد

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان به بارش‌های ساعات گذشته در استان زنجان اشاره و اظهار کرد: این بارش‌ها مشکلی برای تردد محورهای استان زنجان به وجود نیاورده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با تاکید بر باز بودن همه محورهای استان از جمله محور زنجان_ قزوین و همچنین زنجان به تبریز افزود: ساعات گذشته محور زنجان به تبریز بارش نداشته و خشک است.

وی از پیش‌بینی هواشناسی برای ادامه بارش‌ها تا صبح فردا خبر داد و گفت: به هم استانی‌ها پیشنهاد می‌شود از انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای استان از جمله محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

محمدی با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی از جمله زنجان به طارم و زنجان به ماهنشان نیاز به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ دارد، تصریح کرد: در صورت نیاز به انجام سفر کاربران جاده‌ها می‌توانند با شماره گیری ۱۴۱ یا سامانه اینترنتی ۱۴۱ از وضعیت جاده‌های استان آگاه و نسبت به برنامه‌ریزی سفر اقدام کنند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان این که در حال حاضر هیچ راه روستایی مسدود در سطح استان زنجان وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به اینکه محورهای اصلی و فرعی مشکلی نداشتند، ماموران راهداری در همان اوایل صبح نسبت به بازگشایی مسیرهای روستایی مسدود شده اقدام کردند و در حال حاضر هیچ مسیر روستایی مسدود وجود ندارد.

وی به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای ادامه بارش ها تا صبح فردا اشاره و تاکید کرد: توصیه ما برای تردد در محورهای استان رعایت قوانین راهنمایی رانندگی از جمله در شرایط بارش، از جمله رعایت فاصله و سرعت مجاز در این شرایط است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-12-26 18:07:05

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا