Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پوتین: جنگ اوکراین، تکرار جنگ جهانی دوم است - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار روز

پوتین: جنگ اوکراین، تکرار جنگ جهانی دوم است

پوتین: جنگ اوکراین، تکرار جنگ جهانی دوم است

به نقل از راشاتودی، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد این کشور در عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین، بواقع در حال نبرد با چند کشور و نه یک کشور است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز جمعه در جمع کهنه سربازان این کشور اعلام کرد که در نبرد بزرگ میهنی، ملیت های چند کشور در برابر روسیه در حال نبرد هستند.

رئیس جمهور روسیه در این نشست که به مناسبت هشتادمین سالگرد لغو محاصره لینینگراد برگزار شد، تاکید کرد که جنگ اوکراین شاهد حضور بسیاری از ملیت ها علیه روسیه بود.

پوتین با اشاره به دوران گذشته یادآور شد که همیشه به همین منوال بوده است. کافی است که کتاب جنگ و صلح تولستوی را بخوانید تا ببینیم چگونه ملیت های مختلف اروپا در جنگ سال ۱۸۱۲ علیه روسیه گردهم آمدند.

به گفته رئیس جمهور روسیه، جنگ کنونی با اوکراین در واقع تکرار نسخه جنگ جهانی دوم در فاصله سال های ۱۹۴۱ تا ۱۹۴۵ است، آنجا که هیتلر تمام اروپا را به کنترل خود درآورد. پوتین همچنین یادآور شد که در زمان محاصره لینینگراد جنایات زیادی از سوی نمایندگانی از تمامی کشورهای اروپایی رخ داد. البته این جنایات تنها در جبهه لینینگراد اتفاق نیفتاد بلکه در تمامی جبهه صورت گرفت.

رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه ۲۰۲۲(۵ اسفند ۱۴۰۰) بنا به درخواست جمهوری‌های دونباس برای رهانیدن آنها از ظلم رژیم کی‌یف، فرمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین را صادر کرد. از آن زمان تاکنون، غرب و آمریکا ضمن اعملا تحریم‌های گسترده علیه مسکو، از ارسال وتامین کمک نظامی و غیرنظامی برای اوکراین دریغ نکرده‌اند. با این حال، مسکو همواره تاکید کرده که این کار صرفاً به طولانی شدن جنگ دامن زده و در نتیجه نهایی آن تاثیری نخواهد گذاشت.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا