چهارمحال و بختیاری

پیام تبریک شورای اسلامی شهر شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب

پیام تبریک شورای اسلامی شهر شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام علی(ع) و روز پدر متن تبریکی را صادر کردند که جزییات متن در ادامه آمده است:

بسمه تعالی

«سیزدهم رجب روز میلاد یگانه مردی است که در خانه کعبه چشم به جهان گشود و این روز آغازگر اشاعه عدالت، شجاعت، شهامت و اخلاص است.

زندگی آن امام بزرگوار سرشار از درس بندگی و ایثار برای همه ماست و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل زندگی از رفتار، کردار، گفتار و اعمال آن امام والا مقام پند بگیریم.

آن حضرت اسوه صبر، شکیبایی، مردانگی، شجاعت، علم و ایمان بودند و در راه حق از هیچگونه کوششی فروگذار نشدند.

قرار گرفتن این روز میلاد در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی برای قدردانی از تمامی پدران زحمتکش و پرتلاش ایران اسلامی به ویژه مردان فداکار شهرکرد شهر مهربانی است که در راه آسایش و آرامش فرزندان و به تاسی از امیرالمومنین(ع) هرآنچه در توان دارند انجام می‌دهند.

اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر شهرکرد این روز بسیار عزیز و فرخنده را خدمت تمامی شهروندان شهرکرد، مردم شریف و نجیب استان، پدران معظم شهدای گرانقدر ایثارگران و همکاران در مجموعه مدیریت‌شهری شهرکرد تبریک و تهنیت گفته و برای تمامی پدران و مردان این سرزمین آرزوی سلامتی، خوشبختی و موفقیت در کنار خانواده‌هایشان را دارم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا