زنجان

پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان – تبریز به نام سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، جلسه هماهنگی برنامه‌های ۹ دی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و جمعی از مسؤولان استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جلسه بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه حماسه ۹ دی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: در این روز مردم دشمنان خود را به خوب شناختند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه در تبیین مکتب حاج قاسم، باید توجه کنیم که این ما هستیم که به این مکتب، نیاز داریم، گفت: حاج قاسم در سطح ملی و بین‌المللی مورد اقبال است.

 

نامگذاری اتوبان زنجان – تبریز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

وی به پیشنهاد نامگذاری اتوبان زنجان – تبریز به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: چنین پیشنهادی و تصویب و عملیاتی شدن آن، موجب خرسندی عمومی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بعد از بحث ۹ دی، بصیرت بوده که به معنای روشنگری است، اضافه کرد: در نگاه عمیق باید علت‌ها را شناسایی کنیم و باید مکتب حاج قاسم برای نسل جوان و نوجوان که انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند به خوبی تبیین و معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ضمن تأکید بر لزوم دعوت جامعه به آرامش جامعه بیان کرد: باید در چنین فضایی از طریق رسانه‌ها جامعه را به آرامش دعوت کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استاندار زنجان نیز با اشاره به اینکه با اشاره به اینکه حداقل ۱۲ سال از فتنه ۸۸ را سپری کرده‌ایم، افزود: بسیاری از نوجوانان و جوانان ما، در آن ایام نبودند و یا در دوران طفولیت بودند که طبیعی است هیچ ذهنیت، شناخت و آگاهی نسبت به آن موضوع نداشته باشند که بر این اساس رسالت سازمان‌های ذیربط در این بخش سنگین تر می‌شود.

ابوالفضل رفیعی تصریح کرد: لازم است تمرکز ویژه در این بخش باشد تا آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، رسالت خود را در تبیین ابعاد گوناگون فتنه ۸۸ به نحو احسن انجام دهند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی( عج) زنجان نیز ضمن تأکید بر برگزاری باشکوه سالگرد ۹ دی گفت: امروز کرونا تا حدودی سامان یافته و مردم نیز مقید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند، که باید با در نظر گرفتن این موضوع با اقدامات لازم، حماسه ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان، با شکوه و اجتماع عظیم مردمی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی افزود: اگر چه کرونا در بسیاری از برنامه‌ها ممانعت ایجاد می‌کند، اما می‌توان با  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، این نقیصه را جبران کرد.

 

حماسه ۹ دی هیچ وقت فراموش نمی‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و تهیه و پخش کلیپ و مستند از برنامه‌های گرامیداشت نهم دی ماه است، گفت: آئین گرامیداشت ۹ دی، روز پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح در حسینیه اعظم زنجان و با حضور حجت‌الاسلام علی رضایی، نماینده رهبری در هوا فضای سپاه و مداحی حاج مهدی رسولی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی ناصر با بیان اینکه حماسه ۹ دی ماه جلوه بصیرت افزایی و ولایتمداری ملت ایران است و در این روز مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند، ابراز داشت: حماسه ۹ دی هیچ وقت فراموش نمی‌شود و باید حماسه ۹ دی به خوبی تبیین و تشریح شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جوانان باید با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان به خوبی آشنا شوند.

ناصر با بیان اینکه تمام برنامه‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه باید با محوریت مردم باشد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در روز حماسه ۹ دی موجب خلق حماسه‌ای ماندگار در جامعه شد و دشمنان ناامید شدند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


 2021-12-09 18:05:55

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا