زنجان

پیش‌بینی مشوق‌های حمایتی برای خانواده‌ها در طرح جوانی جمعیت

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان با اشاره به تصویب طرح جوانی جمعیت در مجلس اظهار کرد: حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه از اولویت‌های اصلی مجلس است و در این راستا طرح‌های حمایتی را تصویب می‌کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفاه بخشی از مردم در هر شرایطی افزود: این قشر علاوه بر رفاه شخصی از همه یارانه‌های پنهان و پیدا هم استفاده می‌کنند، بنابراین باید این قشر نسبت به خانواده و افزایش نفوس تشویق کنند.

وی با تاکید بر گرم شدن خانواده‌ها با حضور فرزندان افزود: قشر برخوردار جامعه نیازی به حمایت ندارد و باید راه‌کارهایی برای فرزندآوری به آن‌ها ارائه شود.

باقری با اذعان به نیازمندی بخشی از جامعه به حمایت افزود: طرح جوانی جمعیت در راستای حمایت از اقشار متوسط رو به پایین و در واقع حمایت از مستضعفین جامعه تصویب شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرزندآوری بار مشکلات خانوارهای ضعیف اقتصادی را افزایش خواهد داد، تصریح کرد: تشویق فرزندآوری در این خانواده‌ها نیاز به حمایت دارد.

وی حمایت‌های قانونی و تعریف شده را برای خانواده‌های نیازمند حمایت در راستای فرزندآوری را از اهداف طرح جوانی جمعیت عنوان و تصریح کرد: این طرح با هدف خاصی طراحی و تصویب شده است چرا که در این طرح پیش‌بینی‌های مورد نظر به لحاظ مالی، مسکن و … برای خانواده‌های انجام شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-11-11 02:57:56

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا