Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
پیکر 8 شهید دفاع مقدس در استان فارس تشییع می‌شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

پیکر ۸ شهید دفاع مقدس در استان فارس تشییع می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، کوشکی گفت: چهارشنبه شب هشتم دی، پیکر هشت شهید تازه تفحص شده وارد فرودگاه شیراز می شود که پنج شهید گمنام در میان این شهیدان است.

سرهنگ کوشکی با بیان این که مراسم استقبال از شهدا صبح روز پنج شنبه نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان لشکری و کشوری از شهدا در فرودگاه شهید دستغیب شروع می شود افزود: این ۸ شهید تا روز شانزدهم دی میهمان مردم استان فارس هستند و حدود ۶۰ برنامه فرهنگی با حضور آن ها برگزار می شود که مهمترین برنامه ها روز ملی مقاومت، بزرگداشت دومین سالگرد سردار دلها شهید سلیمانی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) است.

وی گفت: سه شهید شناسایی شده از فتح آباد خفر، مبارک آباد قیر و کارزین و شیراز در دوران دفاع مقدس بودند که شانزدهم دی با حضور اقشار مختلف مردم در این سه شهر تشییع و تدفین می شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: شانزدهم دی ماه هم زمان با تشییع شهدای گم نام دیگر در سراسر کشور، پیکرهای پاک پنج شهید گمنام هم در پادگان ۰۷ کازرون، پارک علم و فناوری شیراز، مرکز پشتیبانی نیروی دریایی سپاه شیراز، پادگان هوا فضای سپاه در شیراز و پادگان آموزشی امام علی(ع) شیراز، تشییع و تدفین می شوند.

کوشکی افزود: از میان ۴۳ تقاضا برای تدفین شهدای گمنام، با درخواست هایی موافقت شد که حداقل ۷۰ درصد یادمان شهدای گمنام در آن مکان ساخته شده بود.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا