خوزستان

پیگرد افراد مهاجم به پزشک شادگانی در دستور کار قرار گرفت

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، پس از حمله افراد ناشناس به یک پزشک در مبادی خروجی شادگان، دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواستار پیگیری‌ نهادهای انتظامی و واگذاری متخلفان به دست قانون شد.

شب گذشته حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه، برخی برهم زنندگان امنیت، این پزشک متخصص پاتولوژی را با همراهان، در مسیر بازگشت به منزل متوقف و به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان با تأیید این خبر، اظهار کرد: یکی از پزشکان متخصص شاغل در این شادگان در حین خروج از محل کار و مراجعه به شهرستان ماهشهر، به همراه راننده خود در خروجی شادگان از سوی سرنشینان یک خودروی ۴۰۵ که لباس مبدل پلیس برتن داشتن، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

طاهری با بیان اینکه این موضوع از طریق مراجع قضایی شهرستان در حال پیگیری است، گفت: در این حمله، سارقان زیور آلات، موبایل و کارت‌های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت بردند.

دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در این خصوص بیانیه‌ای صادر و در آن آورده است: در روزهایی که از جان‌گذشتگی پزشکان کشورمان الگو و اسوه ایثار شده است، رخ دادن برخی از اتفاقات، کوهی از درد و غم را نه تنها بر قلب فعالان عرصه سلامت بلکه بر روح ملت شریف، قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی می‌نشاند.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ضمن محکوم کردن شدید، هتک حرمت و ضرب و جرح پزشک دلسوز و متعهد شاغل در شهرستان شادگان توسط افراد معلوم‌الحال، از نیروهای خدوم انتظامی و مراجع محترم قضایی تقاضا دارد با پیگیری جدی و سریع این موضوع تا کسب نتیجه و محکوم کردن هتاکان، تسلی خاطری برای این عزیز زحمتکش و همه مجموعه جان بر‌کف حوزه سلامت کشور باشند.

امید است ضمن برخورد شدید و اعمال سخت‌ترین مجازات برای چنین افرادی، درس عبرتی بزرگ برای تمامی برهم زنندگان امنیت و سلامت روانی جامعه محقق شود.

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا