چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری در سال آینده میزبان شهدای گمنام می شود

چهارمحال و بختیاری در سال آینده میزبان شهدای گمنام می شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ، محسن حسین میرزایی روز چهارشنبه در کارگروه ایثار و شهادت این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، افزود: باید تمام شرایط و زیرساخت های لازم برای میزبانی هرچه بهتر از شهدا در استان فراهم شود که در همین خصوص دستگاه های مرتبط باید هم افزایی و همکاری کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر درخواست میزبانی ۱۸ شهید از استان اعلام شده است و بدین ترتیب بر اساس توزیع شهرستانی به هر شهرستان یک شهید تعلق می گیرد که بر اساس اعلام فرمانداران و شهرداران اولویت خاکسپاری این شهدای گلگون کفن در نقاط مختلف استان مشخص شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مکان خاکسپاری و ایجاد یادمان شهدای گمنام برای سال آینده، هارونی در شهرستان شهرکرد، باباحیدر در شهرستان فارسان، آلیکوه در شهرستان اردل، صمصامی در شهرستان کوهرنگ، مالخلیفه در شهرستان فلارد، یانچشمه در شهرستان بن، هوره در شهرستان سامان، منج در شهرستان لردگان، دوپلان در شهرستان کیار و ارمند در شهرستان خانمیرزا انتخاب شده است.

حسین میرزایی با خاطرنشان کرد: چنانچه در هریک از این نقاط زیرساخت ها و شرایط مناسب برای میزبانی از شهدا فراهم نشد منطقه دیگری برای این منظور انتخاب می شود.

وی با تاکید بر تکمیل یادمان های شهدا در استان، اظهار داشت: نه تنها برای شهدای گمنامی که در سال آینده وارد استان می شوند باید یادمان درخور و شایسته احداث شود بلکه یادمان های قبلی که بصورت نیمه تمام باقی مانده است را نیز باید هرچه سریع تر تکمیل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین می طلبد با برگزاری یک نشست با معاون هماهنگی امور استاندار در خصوص ایجاد جاده دسترسی به یادمان شهدا برنامه ریزی کرد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا