اخبار روز

چهار روز مانده به اربعین/ تردد ۱۰۷ هزار زائر اربعین از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته

چهار روز مانده به اربعین/ تردد ۱۰۷ هزار زائر اربعین از مرز خسروی در ۲۴ ساعت گذشته

– اخبار استانها –

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۶ هزار و ۸۰۸ زائر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند که ۶۲ هزار و ۳۱۱ زائر خارج شده‌اند و ۴۴ هزار و ۴۹۷ نفر نیز وارد کشور شده‌اند که نسبت به روز قبل از آن افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: از تعداد مسافران ورودی به کشور از طریق مرز خسروی ۴۴ هزار و ۲۱۶ نفر ایرانی و ۲۸۱ نفر خارجی بودند. ۶۲ هزار و ۴۸ نفر از مسافران خروجی در ۲۴ ساعت گذشته ایرانی و ۲۶۳ نفر نیز خارجی بوده‌اند.

مرز خسروی یک هفته مانده به اربعین‌/‌ خروح ۳۵۰ هزار‌ زائر به سمت کربلا/ تصاویر هوایی از پارکینگ‌های مرز + فیلم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آغاز ترددهای زائران اربعین از روز جمعه همزمان با اول صفر افزود: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع ۵۱۴ هزار و ۶۱۳ نفر از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شده و ۹۵ هزار و ۵۱ نفر نیز وارد کشور شده‌اند.

کرمی با اشاره به اینکه در روز گذشته ۹۷۶ هزار و ۲۸۴ تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است عنوان کرد: از مجموع ترددهای انجام‌شده بیش از ۱۰۶ هزار و ۶۸۵ تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۸۶۹ هزار و ۶۹۹ تردد توسط وسایل نقلیه سبک انجام شده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۲۳ هزار و ۷۱۵ اتوبوس در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند گفت: تعداد تردد انجام‌ شده توسط وسایل نقلیه ورودی به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۸۱ هزار و ۲۲۷ و خروجی ۸۳ هزار و ۷۹۳ مورد بوده است.

/.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا