Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
چهار نمایشگاه ملی صنایع دستی نوروز 1402 در مازندران برپا می شود - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

چهار نمایشگاه ملی صنایع دستی نوروز ۱۴۰۲ در مازندران برپا می شود

چهار نمایشگاه ملی صنایع دستی نوروز ۱۴۰۲ در مازندران برپا می شود

صادق برزگر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست خبری ستاد تسهیلات سفر با بیان اینکه ستاد اجرایی سفر مازندران از بهمن امسال با ۱۲ کمیته با هدف توزیع و تسهیل سفر راه اندازی شده است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی های لازم‌ برای ارائه خدمات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۰ پایگاه اورژانس و ۳۲ پایگاه هلال احمر خدمات دهی خواهند داشت، تصریح کرد: ۲۷ موزه و ۲۶ نمایشگاه صنایع دستی نیز به مسافران نوروزی خدمات خواهند داد. ستاد سفر یکپارچگی مدیریت سفر را مدنظر دارد تا بتواند از پراکندگی ارائه خدمات جلوگیری کند تا رفاه مورد نیاز گردشگران و مسافران تامین شود. به گفته وی، چهار نمایشگاه صنایع دستی بصورت ملی در نوروز ۱۴۰۲ فعالیت خواهند کرد.

برزگر به راه اندازی سامانه سلام مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: اطلاعات جاذبه های گردشگری مازندران در این سامانه بارگذاری شده و در صورت همکاری شرکت مخابرات، برای مسافران ، در مبادی ورودی استان پیامک نیز ارسال شود.

وی افزود: طرح گذر فرهنگی را در راستای ترویج فرهنگ بومی و محلی نیز جهت ارائه محصولات مدنظر فرهنگی‌و هنری اجرایی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه این استان از لحاظ طبیعی و میراثی بسیار غنی است، تصریح کرد: حفظ میراث فرهنگی استان دغدغه مهم این نهاد است اما انتظار داریم که مالکان همراهی لازم را دراین‌باره داشته باشند.

وی بر ضرورت آگاهی و افزایش دانش گردشگری مدیران دستگاه های مختلف اداری تاکید کرد و گفت: افزایش زیرساخت‌های حوزه گردشگری بخصوص در حوزه اقامتی نظیر بسیاری از حوزه های دیگر، درگیر بروکراسی اداری است، در مواقع موانع بسیاری در حوزه های سرمایه گذاری وجود دارد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا