تبلیغات

چه معیارهایی نشان‌دهنده یک موسسه مهاجرتی معتبر است؟

امروزه کشورهای زیادی وجود دارند که شرایط را برای پذیرش مهاجران فراهم کرده‌اند. به همین دلیل، موضوع مهاجرت در جامعه بسیار رایج و پرطرف‌دار شده است. هرکدام از کشورهای خارجی برای اینکه مسیر مهاجرت را برای افراد روشن‌تر بکنند؛ روش‌های مختلفی را در مقابل آنها قرار داده‌اند تا بر اساس شرایط و وضعیت خود، بهترین و مناسب‌ترین روش را انتخاب کنند. بهتر است بدانید که هرکدام از این روش‌‌ها شرایط خاص خود را دارند که برای به‌دست‌آوردن آنها، باید کارهای زیادی انجام بدهید.

اگر بخواهید به‌تنهایی مسیر مهاجرت را طی کنید؛ قطعاً مراحل پیچیده و ارائه مدارک مختلف، مشکلات زیادی از جمله ریجکت درخواست ویزا را بر سر راه شما قرار خواهد داد. برای اینکه به بهترین شکل ممکن این مسیر را طی کنید و بدون هیچ مشکلی ویزای کشور مقصد را اخذ کنید؛ باید به موسسه‌های مهاجرتی مراجعه کنید. در حال حاضر موسسه‌های مهاجرتی زیادی وجود دارند که به مهاجران خدمات‌رسانی ارائه می‌کنند؛ اما سؤال اینجاست که موسسه مهاجرتی معتبر چه معیارهایی دارد؟ در این مطلب به طور کامل این سؤال را پاسخ خواهیم داد تا با اطلاعات بهتر و جامع‌تری معتبرترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنید.

مهم‌ترین معیارهای موسسه مهاجرتی معتبر

بدون شک مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی، روند پیشرفت پرونده را سریع‌تر کرده و شما را زودتر به کشور مقصد می‌رساند. البته باگذشت زمان، تعداد این موسسه‌ها بیشتر شده که این امر انتخاب یک موسسه معتبر را برای متقاضیان مهاجرت سخت‌تر کرده است. برای اینکه بتوانید بهترین و معتبرترین موسسه مهاجرتی را انتخاب کنید؛ ابتدا لازم است اطلاعات جامعی درباره معیارهای آن کسب کنید.

مواردی که در زیر معرفی خواهیم کرد؛ مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیارهای موسسه مهاجرتی معتبر است که حتماً باید به آنها دقت کنید.

سابقه طولانی‌مدتی داشته باشد

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیارهایی که باید در هنگام مهاجرت و انتخاب موسسه مهاجرتی به آن دقت کنید؛ مدت‌زمان فعالیت آن است. با اینکه در سال‌های اخیر موضوع مهاجرت در میان مردم داغ شده است؛ اما بسیاری از موسسه‌های مهاجرتی وجود دارند که بیش از ده سال در این حوزه فعالیت کرده و از همان آغاز به افراد در امر مهاجرت کمک کرده‌اند.

طبیعتاً این دسته از موسسه‌های مهاجرتی که سابقه طولانی‌مدتی در امر مهاجرت دارند؛ از تجربه بیشتری برخوردار بوده و قطعاً اعتبار بیشتری در میان مردم دارند. پس اگر قصد مراجعه به موسسه مهاجرتی معتبر را دارید؛ ابتدا سابقه فعالیت آن را بررسی کنید.

مجوزهای قانونی را اخذ کرده باشد

مهم‌ترین مسئله‌ای که یک موسسه مهاجرتی معتبر را از موسسه‌های نامعتبر جدا می‌کند؛ اخذ مجوزهای قانونی است. اصلاً امکان ندارد که یک موسسه بدون اخذ مجوزهای قانونی از ارگان‌های مربوطه، بتواند فعالیت خود را در حوزه مهاجرت آغاز کرده و اعتماد متقاضیان را به خود جلب کند.

هنگام انتخاب موسسه مهاجرتی مدنظر خود؛ ابتدا باید به مجوزهای اخذ شه آن دقت کنید تا از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. موسسه‌های معتبر معمولاً تمامی مجوزهای اخذ شده از ارگان‌های مربوطه را در سایت یا دفتر فیزیکی خود قرار می‌دهند تا خیال افراد را از فعالیت قانونی راحت کنند.

مشاور و وکلای حرفه‌ای در اختیار دارد

موسسه‌ها مهاجرتی برای اینکه بتوانند به بهترین شکل ممکن افراد را راهنمایی کرده و در مسیر مهاجرت آنها را یاری کنند؛ باید وکلا و مشاوران حرفه‌ای در اختیار داشته باشد.

معمولاً افرادی که از موسسه‌های مهاجرتی کمک می‌گیرند؛ در همان آغاز کار با مشاورین موسسه صحبت کرده و سپس با استفاده از خدمات وکیل مهاجرتی، فرایند مهاجرت را تکمیل می‌کنند. حال سؤال اینجاست که اگر این افراد در زمینه کار خود حرفه‌ای نباشند؛ امکان اخذ ویزا برای مهاجران وجود دارد؟ قطعاً خیر، برای اینکه متقاضیان مهاجرت بتوانند در زمان کمی ویزای خود را اخذ کنند؛ باید از خدمات و مشاوره افراد حرفه‌ای بهره بگیرند.

پس در هنگام مراجعه به موسسه مهاجرتی، حتماً از دانش و آگاهی بالای مشاوران و وکلای آن اطمینان حاصل کنید. هرچه این افراد حرفه‌ای‌تر و باتجربه‌تر باشند؛ قطعاً موسسه مهاجرتی موردنظر از اعتبار بالاتری برخوردار است.

خدمات گسترده و متنوعی ارائه می‌کند

موسسه‌های مهاجرتی مختلف، در هنگام برگزاری جلسات مشاوره خدمات خود را به متقاضیان معرفی می‌کنند تا بیشتر و کامل‌تر با نحوه فعالیت آنها آشنا شوند. موسسه‌های معتبر برای اینکه بتوانند به بهترین شکل ممکن توجه افراد را جلب کنند؛ بهترین و مناسب‌ترین خدمات را به آنها ارائه می‌کنند.

از جمله خدمات مهمی که موسسه‌های معتبر به متقاضیان ارائه می‌کنند؛ می‌توان به ارائه مشاوره تخصصی، ارزیابی شرایط آنها بر مبنای واقعیت، زمان‌بندی مهاجرت، ارائه راه‌ها و روش‌های مختلف مهاجرت، تقویت رزومه، انجام کارهای اخذ ویزا و اقامت دائم اشاره کرد. درصورتی‌که موسسه موردنظر شما تمامی این خدمات را برایتان تضمین می‌کند؛ می‌توان از آن به‌عنوان یکی از معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی نام برد.

میزان موفقیت پرونده‌های آن بالا باشد

یکی دیگر از معیارهای مهمی که با استفاده از آن می‌توان به اعتبار بالای موسسه مهاجرتی پی برد؛ میزان موفقیت پرونده‌های مهاجرتی است. موسسه‌های معتبر باید بیش از ۹۰ درصد پرونده‌های خود را با موفقیت به سرانجام برسانند.

موسسه‌هایی که از اعتبار بالایی برخوردار هستند؛ باید اطلاعات دقیقی درباره نحوه فعالیت خود در اختیار افراد قرار دهند. یکی از این اطلاعت مهم، میزان موفقیت پرونده‌های مهاجرتی است. هرچه میزان این موفقیت بیشتر باشد؛ می‌توان نتیجه گرفت که موسسه موردنظر اعتبار بالایی دارد. همچنین لازم به ذکر است که این موسسه‌ها برای جلب‌اعتماد بیشتر، نظرات مشتریان سابق را در سایت خود آپلود خواهند کرد.

توانایی اخذ انواع ویزاها را داشته باشد

تمامی کشورهایی که شرایط را برای پذیرش مهاجران فراهم کرده‌اند؛ انواع ویزاهای کار، تحصیل، سرمایه‌گذاری و… را در اختیار مهاجران قرار داده‌اند. موسسه مهاجرتی معتبر باید توانایی اخذ تمام این ویزاها را داشته باشد.

امروزه کشورهای زیادی وجود دارند که شرایط را برای پذیرش مهاجران فراهم کرده‌اند. اخذ ویزای این کشورها برای افراد بسیار سخت و زمان‌بر است؛ به همین دلیل برای اینکه فرایند مهاجرت را بهتر و راحت‌تر سپری کنند؛ مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. اما سؤال اینجاست که موسسه‌های معتبر باید چه معیارهایی داشته باشد؟ در این مطلب، مهم‌ترین و اصلی‌ترین معیارهای موسسه مهاجرتی معتبر را بیان کردیم تا با اطلاعات بهتر و جامع‌تری موسسه موردنظر خود را انتخاب کنید.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا