بوشهر

کارخانجات نوآوری و فناوری ایجاد می‌شود/ بوشهر قطب دفاعی کشور

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز در مراسم بهره‌برداری از ناوهای گرز، خنجر و رونمایی از موتور دریایی ایران‌ساخت، نوآوری در عرصه دفاعی را پیروزی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از راه‌های نوآوری حمایت از بخش خصوصی و حمایت از شرکت های این بخش است که عزم و توانمندی خوبی را در حوزه دفاعی دارند.

وی از ایجاد نواحی، کارخانجات و پهنه‌های نوآوری و فناوری برای رسوخ نوآوری به صنایع مختلف خبر داد و افزود: در حال حاضر با حمایت نیروی دریایی این بستر ایجاد شده است و این فضاها به ایجاد ارتباط میان بخش‌های عرضه و تقاضای فناورانه و نوآورانه کمک می‌کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از بوشهر به عنوان یکی از قطب‌های دفاعی کشور یاد کرد و اظهار داشت:‌ استان بوشهر یکی از مستحکم‌ترین دژهای دفاعی کشور است با رشادت‌هایی که نیروی دریایی داشته شاهد اتفاقات تاریخ‌ساز در این منطقه بوده‌ایم.

ستاری با بیان این که امروز روز بزرگی برای بخش دفاعی از یک سو و زیست بوم فناوری و نوآوری از سوی دیگر است گفت: امروز شاهید تحولی در پیوند میان صنعت دفاعی و دانش بنیان کشور هستیم و توسعه ‌های دانش بنیان در استان می‌تواند اتفاقات تحول آفرین خوبی را چه در حوزه دفاعی و چه در  حوزه تجاری رقم بزند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به اهمیت حوزه رانش و تولید موتورهای محرکه پرداخت و گفت: اتفاقات تحول آفرینی در این حوزه با کاربرد دفاعی و تجاری توسط شرکت‌های دانش بنیان افتاده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا