خوزستان

کاندیدای مجلس ملزم به رعایت قوانین در تبلیغات انتخاباتی هستند

کاندیدای مجلس ملزم به رعایت قوانین در تبلیغات انتخاباتی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده از اندیمشک، یوسف زمانی‌اصل در کارگروه بررسی و نظارت بر روند تبلیغات نامزدهای انتخابات شهرستان اندیمشک اظهار کرد: این کارگروه، نظارت بر روند تبلیغات، تشکیل و فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدها براساس قانون جدید انتخابات را برعهده دارد.

فرماندار اندیمشک افزود: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با مطالعه قانون جدید و عمل به آن، برای برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور، همدلی و همراهی کنند.

وی تصریح کرد: تدابیر و تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات قانونی، سالم و پرشور اندیشیده شده و تلاش همه مسئولان در برگزاری انتخابات، ایجاد امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری مردم است.

زمانی‌اصل عنوان کرد: در اجرای قانون با هیچکس تعارف نداریم و ملاک عمل ما قانون است و همه باید قانون را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات رسمی نامزدها ۸ روز قبل از روز ۱۱ اسفند شروع و ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات پایان می‌یابد ادامه داد: با هرگونه تخلف برخورد قاطع و قانونی می‌شود و همه نامزدها ملزم به رعایت چارچوب قانونی در تبلیغات انتخاباتی هستند.

فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: از همه داوطلبان انتظار می‌رود با تشریح برنامه‌های خود و پرهیز از بداخلاقی با ایجاد فضای پرشور و سالم انتخاباتی بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا