زنجان

کاهش رتبه کنکورزنجان از۲۵ به رتبه زیر۱۰

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری آموزش و پرورش ناحیه یک با حضور حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضا عسگری فرماندار، الیاس بیگدلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار و از رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.
فرماندار شهرستان زنجان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان  این مراسم اظهار کرد: به علت درخشش دانش‌آموزان در کنکور امسال، انتظارات از آموزش و پرورش زنجان و همچنین از دانش‌آموزان کنکوری زنجان بالا خواهد بود.

رضا عسگری افزود: رتبه کنکور استان زنجان چهار سال گذشته از ۲۵، به رتبه زیر ۱۰ در سال ۱۴۰۰ رسیده که مرهون تلاش همه مسؤولین استان به ویژه آموزش و پرورش است و باید برای حفظ این رتبه، برنامه‌ریزی مدون و دقیق داشت. 

وی در ادامه از نخبگان زنجان دعوت کرد تا برای ادای دین به زادگاه خویش، به آبادانی استان و شهر خود کمر همت بسته و تلاش کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این مراسم از اولیا دانش‌آموزان خواست با اعتماد به آموزش و پرورش، از برگزاری کلاس‌ها بصورت حضوری حمایت و فرزندان خود را به حضور در کلاس‌ها ترغیب کنند و این اطمینان را داشته باشند که پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی دانش‌آموزان در مدارس با بیشترین حساسیت رعایت و اجرا می‌شود.

حسن مظفری در بخش دیگری از سخنان خود از رشد آمار دانش‌آموزان حائز رتبه‌های بالا در چهار سال اخیر خبر داد و از زحمات دانش‌آموزان و اولیا و همچنین دبیران و مدیران مدارس تقدیر کرد.

وی در ادامه از حمایت‌های آیت‌الله خاتمی، نماینده مخترم ولی فقیه در استان و فرماندار زنجان از آموزش و پرورش استان تقدیر کرد و از موفقیت دانش‌آموزان در کسب افتخار در المپیادهای علمی خبر داد.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان نیز در این مراسم گزارشی از روند اجرای آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ ارائه داد.

 الیاس بیگدلی در این مراسم از برگزیدگان کنکور خواست به بحث پژوهش اهتمام ویژه‌ای داشته و همه تلاش خود را در این زمینه متمرکز کنند.

لازم بذکر است، در این مراسم از ۷۰ نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه های زیر ۲ هزار و برگزیده کشوری جشنواره جوان خوارزمی و همچنین مدیران مدارس دارای دانش‌آموز برگزیده با اهدای جایزه نقدی و لوح تقدیر نجلیل شد.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-10-29 18:05:45

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا