بوشهر

کرونا صنعت نفت را تا مرز تعطیلی برد/ کار جهادی کارکنان مانع تعطیلی شد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان عسلویه، سعید گران پی امروز در آئین تقدیر از مدافعان سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه بسیجی از خودش می‌گذرد اما از خدا نمی‌گذرد، اظهار داشت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و در حالی که افراد هر لحظه با وسواس مشغول شستن دست‌ها با الکل بودند، پرسنل بهداشت و درمان باید از بیماران کرونایی مراقبت می‌کردند و این یعنی از خود گذشتن و برای رضای خدا کار کردن بود.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا در صنعت نفت تا مرز تعطیلی برخی از واحدها پیش رفتیم اما با از خود گذشتگی و تفکر بسیجی و جهادی کادر صنعت نفت، اجازه تعطیلی هیچ واحدی داده نشد و اکنون حدود ۱۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت پوشش صنعت نفت هستند.

سفیدپوشان درمان و صنعت لحظه‌ای شانه خالی نکرده‌اند

سجاد شیخیانی، جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) عسلویه اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان برای سرنگونی و تضعیف جمهوری اسلامی شروع شد و تا به امروز این توطئه ادامه دارد.

وی گفت: دوران دفاع مقدس حدود چهار هزار کادر درمان به شهادت رسیدند و از ابتدای کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از کادر درمان به درجه شفیع رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) عسلویه تصریح کرد: تلاش سفید پوشان عرصه بهداشت و درمان و سفید پوشان صنعت نفت از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز پا به پای هم بدون وقفه ادامه دارد و لحظه‌ای از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکرده‌اند.

به گزارش فارس، به همت حوزه بسیج امیرالمومنین(ع) مجتمع گاز پارس جنوبی، به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم تقدیر از مدافعان سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور خانواده زهرا عبدالهی نخستین بانوی شهید مدافع سلامت استان بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا