Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
کسب رتبه نخست بخش «تیتر» در جشنواره «قاصد آب» توسط خبرنگار خبرآنلاین - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

کسب رتبه نخست بخش «تیتر» در جشنواره «قاصد آب» توسط خبرنگار خبرآنلاین

کسب رتبه نخست بخش «تیتر» در جشنواره «قاصد آب» توسط خبرنگار خبرآنلاین

به گزارش برگزیده های ایران از اصفهان، جشنواره مطبوعاتی قاصد آب با محوریت زاینده رود و اصفهان به ایستگاه پایانی خود رسید.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز ملی آب گفت: امروزه جوامع به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی، توسعه و ارتقای کیفیت زندگی پی برده اند و رسانه ها می توانند شرایط بحرانی را مدیریت کرده و سرمایه اجتماعی را که مهم ترین رکن آن اعتماد است افزایش دهند .

حسین اکبریان به نقش روزنامه نگاران در افزایش سواد آبی جامعه اشاره کرد و گفت: سواد آبی به عنوان یکی از ابعاد سواد محیط زیستی، جایگاه به سزایی در مدیریت آب و توسعه عدالت اجتماعی دارد و شما می توانید با افزایش سواد آبی در مردم، ابتدا دانش، سپس نگرش و در نهایت رفتار مخاطب را تغییر دهید.

وی از اصحاب رسانه در خواست کرد به مخاطبان خود آموزش دهند که آب شرب مورد نیازشان چگونه فراهم می شود و آنها چطور باید از این منابع محدود استفاده کارآمد داشته باشند .

اکبریان با تاکید بر اهمیت «جهاد تببین» که در بیانات مقام معظم رهبری بارها مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: رهبر معظم انقلاب «جهاد تبیین» را مهم‌ترین عرصه جهاد عنوان کرده اند و رویکرد شرکت آبفای استان اصفهان نیز کار جهادی مبتنی بر دانش است و تبیین این کار جهادی، بر عهده شما قلم به دستان استان است.

کسب رتبه نخست بخش «تیتر» در جشنواره «قاصد آب» توسط خبرنگار برگزیده های ایران

گفتنی است فراخوان نخستین جشنواره مطبوعاتی قاصد آب در آذر ماه سال جاری منتشر شد و از مجموع ۱۵۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۱۳۱ اثر در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، مقاله، طنز مکتوب و اینفوگرافیک داوری شدند و در نهایت ۲۱ اثر حائز رتبه شناخته شدند. در این جشنواره تخصصی عاطفه علیان، خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران اصفهان توانست در بخش تیتر حائز رتبه نخست شود.

گفتنی است هفته گذشته خبرنگار برگزیده های ایران در هشتمین جشنواره مطبوعاتی ابوذر نیز توانست در بخش گزارش رتبه سوم را کسب کند.

۴۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا