فارس

کسب ۵ مدال نقره توسط نمایندگان فارس در رقابت‌های کره جنوبی

دبیر یونگ مودوی کشور در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: تیم ایران در دو بخش آقایان و بانوان و در استایل های دفاع شخصی دو نفره، اجرای پومسه و دفاع شخصی گروهی  در مسابقات یونگ مودوی مسترشیپ که به صورت آنلاین در کشور کره جنوبی شهر سئول برگزار گردید حضور یافت و پس از رقابت با تیمهای کره جنوبی، هند، نپال، مغولستان، مالزی، اندونزی، استرالیا و ازبکستان توانست با کسب یک  طلا، یک نقره و ۳ برنز پس از کره جنوبی به مقام دوم دست یابد.

محمدرضا اوجی افزود: در این دوره از  مسابقات کره جنوبی با ۷ طلا ۴ نقره و ۴ برنز مقام اول، ایران با یک طلا، یک نقره و ۳ برنز دوم  و تیم هند با ۲ نقره و ۲ برنز در جایگاه سوم ایستاد.

وی بیان کرد: تیمهای مالزی، اندونزی، ازبکستان نپال و استرالیا به ترتیب جایگاه چهارم تا هشتم این مسابقات را کسب نمودند.

اوجی مدال آورن این دوره از مسابقات را به شرح اعلام نمود: در بخش اجرای فرم تیمی بانوان خانم ها ندا داداش زاده ،زهرا سهرابی ،زیبا خوشیاری و هستی جعفری از تهران  به مدال طلا دست یافتند.

وی ادامه داد: در بخش دفاع شخصی تیمی ترکیبی بخش آقایان  مجتبی رضایی ،حجت ا… طالبی، مرتضی رحمن ستایش ،مهدی مومنی و غلامرضا زارعی از فارس به مدال نقره دست یافتند؛ در بخش اجرای دفاع شخصی ترکیبی تیمی بانوان عسل کلامی، فاطمه فراتی، رکسانا ابراهیمیان و فاطمه امینی فرد از تهران مدال برنز را کسب نمودند.

اوجی اظهار داشت: در بخش دفاع شخصی ۲ نفره، بخش آقایان امیر مهدی دلخوش و هرمز دلخوش مدال برنز ودر بخش بانوان میترا فرخ وند و منیژه داودوند نیزاز تهران  مدال برنز را بر گردن آویختند.

وی با بیان اینکه مربی تیم بانوان آسیه هداوند خانی و مربی‌گری تیم آقایان بر عهده مهدی خوشی بود، گفت: کیوان دهناد رئیس و بنیانگذار یونگ مودو در ایران و محمدرضااوجی داورفارسی دو داور ایرانی این مسابقات بودند که پس از قضاوت بی نقص در دور مقدماتی برای قضاوت  فینال مسابقات نیز انتخاب گردیدند.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا