بوشهر

کشاورزان خسارت‌دیده باغان چشم‌انتظار یاری مسؤولین هستند

به گزارش برگزیده های ایران از دشتی، حجت‌الاسلام‌ علی زاهددوست امام‌جمعه خورموج در خطبه‌های نمازجمعه این شهر اظهار داشت: یکی از محوری‌ترین گزاره‌های بیانیه گام دوم، موضوع “امید” است که کلید اساسیِ همهٔ قفل‌هاست.

امام‌جمعه خورموج بیان کرد: در روزهای اخیر کشورهای اروپایی بازی‌هایی را در مذاکرات شروع کرده‌اند اما آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که آنچه در حال اتمام است، فرصت برای ایران نیست بلکه فرصت برای آنها رو به اتمام است.

وی افزود: جمهوری اسلامی با فضاسازی و شانتاژهای تبلیغاتی از حقوق مردم و منافع کشور عقب‌نشینی نخواهد کرد؛ اگر خللی در روند مذاکرات ایجاد شود در برابر اراده ملت ایران، بازهم در جنگ اراده‌ها مغلوب خواهند شد.

زاهددوست تصریح کرد: مردم همچنان از وضعیت نان و نانوایی‌ها گله‌مند هستند؛ مسئولان امر هر چه زودتر قصه صف‌های طولانی نانوایی‌ها و کمبود آرد و نان را ساماندهی و مدیریت کنند و اقدامی صورت گیرد که مردم دیگر دغدغه نان‌وآب نداشته باشند.

این مقام مسؤول گفت: آقای مدیرکل صنعت و معدن آقای مدیر اداره غله کی و چه زمانی می‌خواهید ناله‌های مردم دشتی را بشنوید و مشکل قوت غالب آنها یعنی نانشان را حل کنید؛ در شهر و روستاها فریاد مردم بلند است اما چرا کسی توجهی نمی‌کند؟

امام‌جمعه خورموج عنوان کرد: از منطقه خسارت‌دیده باغان بازدید کردم، زیرساخت‌های روستا آسیب‌دیده که حیات مردم به آن بستگی دارد.

زاهددوست تاکید کرد: به گفته افراد مطلع حدود ۲۰۰ هکتار از مزارع مردم در روستای باغان با برآورد اولیه حدود ۵۰ میلیارد تومان دچار خسارت جدی و تأسف‌بار شده است همچنین برخی از منازل مسکونی مردم و مسجد روستا هم دچار آسیب و خسارت جدی شده‌اند.

وی اظهار کرد: به استاندار محترم عرض می‌کنم کشاورزان و مردم خسارت‌دیده باغان چشم‌انتظار یاری مسؤولین هستند با پیگیری‌هایتان زمینه جبران خسارت‌های تأسف‌بار مردم را فراهم فرمایید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا