بوشهر

کشف سلاح جنگی از باند سارقان طلاجات در دشتستان

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری باند سارقان طلاجات منازل با ۱۸ فقره سرقت در شهرستان دشتستان خبرداد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل در شهرستان دشتستان، کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار قرار گرفت. 

سوسنی عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و در نتیجه‌ تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی، اعضای باند ۶ نفره سارقان که ۲ نفر از آنان غیر بومی بوده‌اند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهمان در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند. 

وی بیان اینکه یک قبضه سلاح کلاشینکف از مخفیگاه متهمان کشف شد، افزود: این افراد در بازجویی‌ها و تحقیقات علمی و تخصصی به عمل آمده به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت طلاجات در شهرستان دشتستان اعتراف و پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از نگهداری غیر ضروری مقادیر زیاد طلا و جواهرات در منزل اجتناب کنند و در صورت لزوم آنرا به بانک بسپارند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا