مازندران

کشف ۶ هزار لباس نامتعارف در مازندران

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، محمد باقرزاده اظهار کرد: طرح ضربتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در حوزه برخورد با تولیدکنندگان و عرضه کنندگان البسه و پوشاک نامتعارف در سطح استان با هماهنگی مرجع قضائی طی ۴۸ ساعت با بسیج کلیه امکانات به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این طرح در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان واحدهای صنفی که مبادرت به عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می‌کنند، به مرحله اجرا درآمد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مازندران تصریح کرد: در این طرح از ۸۶۲ واحد صنفی تولیدی و عرضه کننده پوشاک در سطح استان بازدید به عمل آمد که در نتیجه بیش از ۶ هزار ثوب انواع البسه و پوشاک نامتعارف کشف شد.

باقرزاده اشاره کرد: در این طرح ۹۳ واحد صنفی متخلف پلمب و برای ۲۱۱ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب صادر شد.

این مسؤول تاکید کرد: در این طرح ۷ متهم به تهیه و توزیع البسه نامتعارف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی به استناد به بند ۱۴ از ماده ۴ قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هئیت وزیران، ماده ۱۷ و بند ه ماده ۲۸ قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحدهای صنفی تاکید کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا